|
کدخبر: 301222

یک خرید بزرگ در راه سرخپوشان

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، تایید کرد که این باشگاه در مراحل پایانی جذب یک مهاجم جدید قرار دارد.

فوتبال یک خرید بزرگ در راه سرخپوشان

منچستریونایتد بعد از خرید آندره اونانا و رفع دغدغه بزرگ اریک تن‌هاخ در پست دروازه‌بان، حالا به دنبال جذب یک مهاجم گلزن است. از راسموس هویلند، مهاجم آتالانتا، به عنوان هدف اول شیاطین سرخ یاد می شود اما آنها نیم نگاهی نیز به کولو موآنی از فرانکفورت و محمد کودوس از آژاکس دارند.

تن‌هاخ با اعلام پیشرفت در پروژه جذب مهاجم گفت: "آن چه می توانم بگویم این است که ما تمام تلاش خود را انجام می دهیم. برای من مهم است که این اتفاق هر چه زودتر رخ بدهد چرا که بازیکن باید فرصت هماهنگی با تیم و شیوه بازی جدید را داشته باشد."

او با قبول مشکل گلزنی تیمش گفت: "ما از لحاظ گلزنی عملکرد ضعیفی داریم و از آن آگاه هستیم. البته بازیکنانی که داریم باید در این کار به ما کمک کنند. مثلا میسون مانت، بازیکنی است که توانایی گلزنی بالایی دارد یا مارکوس رشفورد که باید برای گلزنی به او توپ برسانیم. به طور کلی باید به عنوان یک تیم، بیشتر گل بزنیم."

سرمربی یونایتد بدون اشاره به نام خرید جدید تیمش تاکید کرد که این خرید به زودی نهایی می شود: "همیشه به عنوان یک سرمربی قرار نیست با شرایط ایده آل سر و کار داشته باشید و به همین دلیل نیاز است که با شرایط کنار بیایید. ما در مذاکرات خود برای جذب مهاجم پیشرفت زیادی داشته ایم ولی الان نمی توانم در مورد زیاد صحبت کنم و هر موقع که کار نهایی شد به شما خواهم گفت."

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها