|
کدخبر: 301114

مشکل مهم یحیی در پرسپولیس

پرسپولیس بعد از کسب دو جام در فصل گذشته نتوانست در تعطیلات میان فصل آن‌طور که باید در شروع به‌موقع تمرینات و بستن یک تیم ایده‌آل چندان موفق عمل کند.

فوتبال مشکل مهم یحیی در پرسپولیس

یحیی گل‌محمدی بعد از اتمام فصل پیش در اظهارنظری اعلام کرد اگر قرار باشد در پرسپولیس بماند برای فصل پیش رو کارش از هر زمان دیگری سخت‌تر خواهد بود.

او به این دلیل چنین ادعایی را مطرح کرد که می‌دانست تیمش باید در شهریور ماه جاری بعد از ۲ سال وارد مسابقات لیگ قهرمانان شود و با تیم‌هایی رقابت کند که این روزها حتی به دنبال جذب بازیکنی در حد امباپه هستند! در همین راستا یحیی یک برنامه آماده‌سازی کامل به اتفاق دستیارانش برای سرخپوشان طراحی کرد. او خواست تمرینات آماده‌سازی تیمش از ۵ تیر ماه با حضور تمامی نفراتی که قراردادشان باید تمدید می‌شد و همچنین نفرات جدید، استارت بخورد. اما نه‌تنها تمرینات با ۱۰ روز تاخیر آغاز شد بلکه برخی بازیکنان تازه‌وارد و تمدیدی‌ها نیز چند روز بعد از شروع تمرینات اضافه شدند.

یحیی در برنامه‌ای که به باشگاهش ارائه داده بود یک اردوی دو هفته‌ای در ترکیه و انجام سه بازی دوستانه با تیم‌های خارجی را برنامه‌ریزی کرده بود که ابتدا به وی اعلام کردند اردوی تیمش به ۱۰ روز کاهش یافته و در ادامه دو روز دیگر هم کم شد و وقتی قرار شد سرخپوشان برای اردوی ۷ روزه راهی ترکیه شوند، یحیی ترجیح داد این اردو را لغو و در همین تهران تمرینات آماده‌سازی تیمش را طراحی کند تا بیشتر از این زمان را از دست ندهند.

لغو این اردو حسابی یحیی را عصبانی کرد از این جهت که او هیچ یک از برنامه‌هایش طبق روال پیش نرفت و آن‌طور که باید نتوانست تیمش را برای فصل پیش رو آماده کند. یکی از مهم‌ترین برنامه‌های او این بود که تیمش بتواند سه بازی دوستانه با تیم‌های خارجی داشته باشد تا شاگردانش قبل از ورود به لیگ قهرمانان شرایط رویارویی با تیم‌های خارجی را پیدا کنند که این اتفاق رخ نداد. سرمربی پرسپولیس بعد از این ماجرا چند وقتی است که سکوت اختیار کرده، علی‌رغم اینکه از لغو اردو خیلی ناراحت بود.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها