|
کدخبر: 300028

رونمایی از گران‌ترین خرید تاریخ لایپزیش

لوئیس اوپندا به گران‌ترین خرید تاریخ لایپزیش تبدیل شد.

فوتبال رونمایی از گران‌ترین خرید تاریخ لایپزیش

باشگاه لایپزیش ۴۳ میلیون یورو برای جذب لوئیس اوپندا، مهاجم لانس فرانسه پرداخت کرد. او تا سال ۲۰۲۸ به این باشگاه متعهد شده است.

لایپزیش بدین ترتیب جایگزینی برای پر کردن جای خالی کریستوفر انکونکو پیدا کرده است. این بازیکن در تابستان امسال بوندسلیگا را به مقصد چلسی ترک کرد.

مهاجم سابق لانس به گران‌ترین خرید لایپزیش تاریخ تبدیل شد و دومینک سوبوسلای را که در سال ۲۰۲۱ با مبلغ ۳۶ میلیون یورو از سالزبورگ جذب شده بود، پشت سر گذاشت.

با تایید ترنسفرمارکت، لایپزیش برای این بازیکن ۲۳ ساله بلژیکی ۴۳ میلیون یورو خواهد پرداخت. اوپندا در تیم جدیدش شماره ۱۷ را به‌تن خواهد کرد.

این مهاجم تنها یک سال پس از آن که لانس برای انتقالش ۱۱.۸ میلیون یورو به کلوب بروژ پرداخت کرد، وارد بوندسلیگا شد. او در ۳۸ بازی فصل گذشته لیگ فرانسه، ۲۱ گل به ثمر رسانده است.

اوپندا ششمین خرید جدید مارکو روزه برای فصل آینده است. باشگاه آلمانی ۲۴ میلیون یورو برای کریستوف بامگارتنر (هوفنهایم)، ۲۴ میلیون یورو برای بنجامین سسکو (سالزبورگ) و ۲۰ میلیون یورو برای نیکولاس سیوالد (سالزبورگ) پرداخت کرده‌اند. علاوه بر این، لئوپولد زینگرله (پادربورن) به صورت آزاد و فابیو کاروالیو (لیورپول) به صورت قرضی به لایپزیش منتقل شدند.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها