|
کدخبر: 300016

بمب پرسپولیس خنثی شد؟

پرسپولیس هنوز نتوانسته شرایط را برای برگزاری یک اردوی خارجی برای تیمش فراهم کند و این مساله دلخوری شدید یحیی را به همراه داشته است.

فوتبال بمب پرسپولیس خنثی شد؟

پرسپولیس شکل تمرینات خود را از روز گذشته در ورزشگاه شهید کاظمی تغییر داد و روی به تمرینات هوازی و افزایش توان بدنی آورد. اتفاقی که قرار بود در اردوی این تیم در ترکیه رخ دهد که باز هم این اردو لغو شد. اولین باری نیست که یحیی گل‌محمدی مجبور می‌شود اردوی تیمش را لغو کند و در چند سال اخیری که او سرمربی پرسپولیس بوده بارها این اتفاق رخ داده است.

جالب اینکه رضا درویش به‌عنوان مدیرعامل پرسپولیس هنوز نتوانسته شرایط را برای برگزاری یک اردوی خارجی برای تیمش فراهم کند و این مساله دلخوری شدید یحیی را به همراه داشته است. سرمربی پرسپولیس از تابستان سال گذشته مدام تاکید داشته که تیمش باید از حالت یک نواختی محل تمرینات خارج شود اما هر بار به هر بهانه‌ای اردوی تیم او برگزار نشده است. این بار باشگاه پرسپولیس عدم همکاری اسپانسر و محرومیت افشین پیروانی را بهانه لغو اردو قرار داده است در شرایطی که قضیه چیز دیگری بود.

طبق اخبار دریافتی ما باشگاه پرسپولیس در همکاری‌اش با اسپانسر خارجی دچار تردیدهایی می‌شود و این مساله مشکلاتی را برای زمان و محل برگزاری اردوی سرخپوشان در ترکیه ایجاد می‌کند.

در ادامه مسئولان باشگاه پرسپولیس خیلی دیر تصمیم به همکاری با اسپانسر خارجی خود می‌گیرند اما برای گرفتن پرواز چارتر به مشکل می‌خوردند. بعد از اینکه برای سومین بار زمان سفر سرخپوشان به ترکیه به تعویق می‌افتد یحیی گل‌محمدی از کوره در رفته و دستور لغو اردو را می‌دهد. این درحالی بود که او خیلی مشتاق بود تیمش را به اردوی خارجی ببرد. قطعا لغو چندباره اردوی سرخپوشان به‌زودی واکنش تند سرمربی این تیم را در پی خواهد داشت.

درحال حاضر یحیی تصمیمی مبنی‌بر اینکه تیمش برای چند روز به هتل برود یا اینکه در شهرهای اطراف اردویی برگزار کند، نگرفته است و دلیلش هم ناراحتی او از ماجرای پیش آمده است. در هر صورت سرخپوشان صبح روز گذشته با حضور در ورزشگاه شهید کاظمی تمرینات سخت بدنی خود را زیر نظر لوسادا مربی اسپانیایی خود آغاز کردند و به نظر می‌آید چند روز سخت را در انتظار خواهند داشت.

پرسپولیس قید خالدآبادی را زد؟

همان‌طور که پیش از این در خبرها داشتیم پیشنهاد استقلال به باشگاه هوادار برای خرید محمدرضا خالدآبادی و متعاقب آن پیشنهاد باشگاه پرسپولیس برای خرید این دروازه‌بان جوان باعث شد که قیمت رضایتنامه او در عرض چند روز چندبرابر شود. در همین راستا باشگاه پرسپولیس روز چهارشنبه هفته گذشته آخرین رقم خود را برای صدور رضایتنامه خالدآبادی به باشگاه هوادار اعلام کرد.

رقم اعلام‌شده تقریبا ۴ میلیارد کمتر از مبلغی است که باشگاه تهرانی می‌خواهد و چنانچه این باشگاه از موضع خود عقب‌نشینی نکند پرسپولیس قید جذب او را خواهد زد. همچنین باشگاه استقلال هم حاضر نیست مبلغی که تیم هوادار خواسته را پرداخت کند و این باشگاه هم به‌مانند پرسپولیس فعلا از خرید خالدآبادی منصرف شده است. با شرایط موجود باشگاه هوادار چاره‌ای جز پایین آوردن رقم پیشنهادی خود را ندارد از این جهت که بعید است باشگاهی پیدا شود تا برای خرید خالدآبادی ۱۱ میلیارد تومان پول رضایتنامه بدهد.

منبع: فرهیختگان
  • علی ارسالی در

    خالد خدایی درسته خوب گلریه اما در حد بمب نیست چیزی تو مایه های نارنجک دستیه که چ هارشنبه سوری میزنن🤣🤣🤣🤣🤣🤣

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها