|
کدخبر: 298642

ژنرال تیم کی روش در تیررس پرسپولیس

سعید عزت‌اللهی هافبک ایرانی تیم وایله دانمارک یکی از اصلی‌ترین اهداف نقل و انتقالاتی پرسپولیس است.

فوتبال ژنرال تیم کی روش در تیررس پرسپولیس

سعید عزت‌اللهی با وجود اینکه تنها ۲۶ سال سن دارد، ولی تجربه زیادی را از فوتبال اروپا و همچنین بازی در تیم ملی کسب کرده و حالا جزو باتجربه‌های تیم ملی به حساب می‌آید. سعید که دو جام جهانی را هم تجربه کرده، طی سال‌های اخیر به تیم‌های مختلف داخلی لینک می‌شد ولی در نهایت خبری از بازگشت او به فوتبال ایران نبود. سعید که به معنای واقعی بمب نقل و انتقالات به حساب می‌آید، این روزها دوباره به تیم‌های مطرح لینک شده ولی اختیارش دست خودش نیست.

این بازیکن ۶ ماه دیگر با باشگاه وایله دانمارک قرارداد دارد و در صورتی که بخواهد جدا شود، باید مبلغی را برای رضایتنامه به این باشگاه پرداخت کند. نکته جالب در مورد عزت‌اللهی این است که او مورد توجه دو غول بزرگ پایتخت قرار گرفته و در لیست نکونام و گل‌محمدی قرار دارد. با این حال در صورتیکه او بخواهد به ایران برگردد، شانس پرسپولیس برای جذب این بازیکن بیشتر از رقیب سنتی است.

یحیی گل‌محمدی و باشگاه پرسپولیس مذاکرات ابتدایی را با این بازیکن انجام دادند و قرار است بعد از جلسه سعید با مدیران باشگاه وایله تکلیف مبلغ رضایتنامه این بازیکن و نحوه جدایی‌اش مشخص شود تا مذاکرات جدی تر شروع شود. نکته جالب ماجرا اینجاست که پیشنهاد اولیه پرسپولیس برای جذب عزت‌اللهی از طریق یکی از ملی پوشان این تیم به دستش رسید. در اردوی اخیر تیم ملی برای تورنمنت کافا، یکی از ملی پوشان پرسپولیس نظر سعید را در خصوص پیوستن به پرسپولیس جویا شد و شماره ۶ تیم ملی هم عنوان کرد اگر پیشنهاد خوبی از پرسپولیس برسد و بتواند رضایتنامه‌اش را از وایله دریافت کند، بی‌میل نیست پیراهن پرسپولیس را برتن کند.

هرچند استقلال هم به این بازیکن علاقه دارد و نکونام که عرت اللهی جانشینش در تیم ملی شد و پیراهن او را برتن کرد هم به جذب این بازیکن علاقه نشان داده، ولی اولویت اول عزت‌اللهی برای بازی در ایران پرسپولیس است. پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و این موضوع برگ برنده قرمزها برای صید شاه ماهی نقل و انتقالات است. قرار است طی چند روز آینده عزت‌اللهی راهی دانمارک شود و برای دریافت رضایتنامه با مدیران وایله جلسه بگذارد. حال باید دید ابتدا سعید می‌تواند رضایتنامه‌اش را بگیرد و از وایله جدا شود یا خیر. بعد اینکه در صورت جدایی مذاکرات او با تیم‌های ایرانی به چه شکل پیش خواهد رفت و کدام تیم می‌تواند یکی از ستاره‌های تیم ملی را به خدمت بگیرد.

منبع: خبر ورزشی
  • پارسا ارسالی در

    غول های پایتخت!!!!!یکیش پرسپولیسه اون یک ی کدوم تیمه تا جایی که میدونم غول دیگه ا ی تو پایتخت نیست فقط پرسپولیس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها