|
کدخبر: 299869

عصای دست کی روش در راه پرسپولیس

در مورد پرداخت پول رضایتنامه عزت‌اللهی از سوی باشگاه پرسپولیس باید گفت این باشگاه برای این موضوع هم روی کمک هوادار متمول خود حساب ویژه‌ای باز کرده است.

فوتبال عصای دست کی روش در راه پرسپولیس

 

یکی از بازیکنانی که یحیی گل‌محمدی تمایل زیادی دارد تا او را به خدمت بگیرد، سعید عزت‌اللهی است. از این رو رضا درویش و اطرافیانش بیش از ۱۰ روز است که با باشگاه وایله دانمارک در حال رایزنی هستند تا برای رضایتنامه سعید عزت‌اللهی به توافق برسند. اگرچه این مذاکرات در حال نتیجه دادن بود اما دو باشگاه سپاهان و استقلال نیز برای جذب عزت‌اللهی اعلام آمادگی کردند تا قیمت رضایتنامه این بازیکن از سوی باشگاه دانمارکی حسابی بالا برود.

مشابه همین اتفاق چند سال پیش درمورد شهریار مغانلو رخ داد که باعث شد باشگاه سانتاکلارا از رقابت تیم‌های ایرانی برای مهاجم مازادش سود کلانی ببرد. در شرایط فعلی هم رقابت سه باشگاه لیگ برتری برای جذب عزت‌اللهی از هر لحاظ به سود باشگاه دانمارکی است و راحت می‌تواند بابت بازیکنی که ۶ ماه از قراردادش باقی مانده سود کلانی به جیب بزند. اما در مورد پرداخت پول رضایتنامه عزت‌اللهی از سوی باشگاه پرسپولیس باید گفت این باشگاه برای این موضوع هم روی کمک هوادار متمول خود حساب ویژه‌ای باز کرده است.

منبع: فرهیختگان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها