|
کدخبر: 299715

خشم اسطوره بایرن علیه یک ستاره

کامنت جالب مهمت شول زیر متن خداحافظی لوکاس هرناندز با استقبال گسترده هواداران بایرن روبه‌رو شده است.

فوتبال خشم اسطوره بایرن علیه یک ستاره

لوکاس هرناندز همانطور که پیش بینی می شد سرانجام از بایرن جدا شد و رسما به پی اس جی پیوست. قهرمان فرانسه دیروز اعلام کرد که لوکاس را با قراردادی تا سال ۲۰۲۸ جذب کرده و برای او ۵۰ میلیون یورو نیز هزینه کرد. لوکاس در سال ۲۰۱۹ با رقم ۸۰ میلیون یورو از اتلتیکو به بایرن پیوست و گران‌ترین بازیکن تاریخ این باشگاه شد ولی هرگز نتوانست ارزش هایش را ثابت کند.

او با انتشار متنی احساسی از هواداران بایرن خداحافظی کرد اما نکته جالب واکنش مهمت شول، ستاره سابق بایرن، به این قضیه بود. پاسخ او زیر پست اینستاگرام لوکاس بازتاب گسترده ای داشت و مورد استقبال بایرنی‌ها نیز قرار گرفت.

لوکاس نوشته بود: «امروز می خواهم با تمام وجودم با شما خداحافظی کنم. پس از ارزیابی شرایط در نهایت تصمیم گرفتم که چالش جدیدی را تجربه کنم. قصد دارم بابت حمایت هایتان از شما تشکر کنم. لحظاتی فوق العاده ای را که در اینجا با یکدیگر سپری کردیم، تا ابد در ذهن من خواهد ماند. عناوینی که با یکدیگر به دست آوردیم، به خصوص قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا که همیشه رویای آن را داشتم. می‌خواهم از حمایت های بازیکنان تیم، کادر مربی‌گری و تمام اعضای باشگاه تشکر کنم.

من در این باشگاه نه تنها به عنوان یک بازیکن بلکه به عنوان یک انسان رشد کردم. افتخار می کنم که توانستم لباس یکی از مشهورترین تیم های دنیا را بر تن کنم. در پایان از شما می خواهم که به تصمیم من احترام بگذارید و می دانم که خداحافظی، لحظه سختی است.»

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها