|
کدخبر: 298967

حمله پیشکسوت استقلال به حجت کریمی

سنگربان اسبق تیم استقلال گفت: جواد نکونام را همه قبول دارند و همه پیشکسوتان استقلالی به همراه هواداران از این اتفاق خرسند هستند.

فوتبال حمله پیشکسوت استقلال به حجت کریمی

منصور رشیدی در خصوص اتفاقی که در اولین جلسه تمرین استقلال رخ داد و ضرب و شتم هواداران توسط چند نفر، اظهار داشت: اتفاقی که در تامین استقلال رخ داد واقعاً ناراحت کننده بود. جای چنین افرادی در مکان‌های ورزشی و کنار تیم‌ها نیست.

از مدیران باشگاه استقلال تعجب می‌کنم که با آنها کنار زمین حضور داشتند. البته مدیران باشگاه گفتند که اطلاعی نداشتیم که آنها کنار زمین هستند اما همه عکس‌های آنها را کنار همین افراد دیدند. پس حضور این گونه افراد برنامه‌ریزی شده بود. دوست دارم از مدیران باشگاه بپرسم که این افراد چه کاره هستند که کنار زمین حضور دارند؟ چنین چیزی در تاریخ باشگاه سابقه نداشت.

رشیدی خاطرنشان کرد: اگر از حالا به صورت جدی با ورود این گونه افراد برخورد نشود در آینده نیز شاهد اتفاقات بدتری خواهیم بود. با این حال در اولین تمرین خدا به هواداران استقلال رحم کرد که اتفاق تلخی رخ نداد.

منصور-رشیدی

او بهترین گزینه برای استقلال است

سنگربان پیشین تیم ملی و استقلال در خصوص حضور جواد نکونام برای فصل آینده لیگ برتر روی نیمکت آبی پوشان گفت: جواد نکونام را همه قبول دارند و همه پیشکسوتان استقلالی به همراه هواداران از این اتفاق خرسند هستند. او بهترین گزینه برای استقلال است و تجربه خوبی دارد تا با استقلال موفق شود.

رشیدی در خصوص عملکرد حسین حسینی کاپیتان و گلر درون دروازه استقلال در فصل گذشته که خیلی از هواداران نارضایتی خود را از این سنگربان عنوان داشتند، گفت: حسینی در چند بازی عملکرد خوبی داشت اما در چند بازی نیز با اعضای خط دفاعی تیم هماهنگ نبود و گل‌های بدی را دریافت کرد. البته فقط حسینی مقصر نیست و باید مربی دروازه‌بان‌های استقلال هم پاسخگو باشد که چرا حسینی چنین عملکردی داشت.

هواداران-استقلال

هواداران حق دارند ناراضی باشند

ملی پوش اسبق کشورمان در خصوص فعالیت باشگاه در فصل نقل و انتقالات تاکید کرد: عملکرد مدیران باشگاه استقلال در فصل نقل انتقالات جالب نیست و به قول معروف حرکت لاک‌پشتی را در پیش گرفته‌اند. آنها باید زودتر برای جذب بازیکنان بزرگ اقدام کنند و نقاط ضعف تیم را ترمیم کنند. آنها زمان را از دست می‌دهند و باید هر چه زودتر نفرات لیست نکونام جذب شوند. هواداران استقلال حق دارند که از عملکرد مدیران باشگاه در فصل نقل و انتقالات رضایت نداشته باشند.  

رشیدی در پایان با اشاره به دزدیده شدن سردیس زنده یاد منصور پورحیدری گفت: این اتفاق مایه شرم است و نمیدانم چه بگویم؟ تعجب آور است که سردیسی که از جنس طلا یا نقره نباشد دزدیده شود.

منبع: خبر ورزشی
  • سیدهاشمی ارسالی در

    ای باباچقدرشماکیسه کشادوروغگوهستین هانی کرده اززمان امیرقلعه نوعی توی باشگاه لجن بوده وحالاافتاده به جان هواداران بیچاره هانی کرده رفت یکی دیگه میاورندهانی مهره سوخته شدبسوزیدکیسه کشالیگ هنوزشروع نشده ناله وهوچیگری شروع شد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها