|
کدخبر: 298743

آغاز مذاکره رئال برای ستاره اینتر

مدیران رئال مادرید به زودی دیداری با مدیران اینتر خواهند داشت تا درباره جذب لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی، مذاکره کنند.

فوتبال آغاز مذاکره رئال برای ستاره اینتر

جدایی بنزما باعث شده رئال مادرید به صورت جدی به دنبال جذب مهاجمی درجه یک باشد. این درخواست اصلی کارلو آنچلوتی از مدیران این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی است.

بسیاری از رسانه‌ها در چند روز اخیر از احتمال انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید در همین تابستان خبر داده‌اند، اما جدایی این بازیکن از پاری سن ژرمن قطعی نیست و همین باعث شده که رئال به فکر گزینه جایگزینی برای او باشد.

زانتیدیاریو اسپورت خبر داده که مارتینز گزینه مناسبی برای رئال در صورت عدم موفقیت در جذب امباپه در این تابستان خواهد بود و آنها به زودی جلسه‌ای برای مذاکره با مدیران اینتر برگزار خواهند کرد.

رئال قصد دارد در طول این جلسه از تصمیم اینتر برای فروش یا حفظ مارتینز مطلع شود و قیمت پیشنهادی آنها برای فروش این بازیکن را جویا شود.

پیش از این نام بازیکنانی چون هری کین و کای هاورتز هم در بین گزینه‌های رئال دیده می‌شد اما آنها در نهایت از جذب این دو بازیکن منصرف شدند و حالا در حال بررسی شرایط ستاره آرژانتینی اینتر هستند.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها