|
کدخبر: 297625

شوک بزرگ به استقلال

یکی از فوتبالیست های فصل گذشته استقلال که حالا از این باشگاه شکایت کرده در مسیری قرار دارد که به تازگی پادوانی در آن قرار گرفته بود.

فوتبال شوک بزرگ به استقلال

لئاندرو پادوانی مدافع برزیلی سالهای دور استقلال که به دلیل عدم دریافت حق و حقوقش از این باشگاه در نهایت با شکایت از این تیم توانست بدهی اش را بگیرد در ماه های گذشته یکی از عوامل حذف شدن استقلال از گردونه رقابت های لیگ قهرمانان فصل آینده آسیا بود.

در یکی دو روز اخیر برخی رسانه ها دلیل اصلی حذف استقلال از رقابت‌های آسیا را واریز دیرهنگام پول پادوانی از طریق بانکی اعلام کردند که مبلغ بدهی استقلال از آن طریق به حساب پادوانی واریز شده بود ولی به خاطر وصول دیرهنگام پول، مجوز حرفه ای باشگاه استقلال از سوی AFC تایید نشد .

حالا از افراد نزدیک به باشگاه استقلال خبر می‌رسد عزیزبک آمانوف بازیکن خارجی فصل گذشته استقلال نیز که شکایت سفت و سختی بابت مطالباتش از استقلال در فیفا انجام داده، قصد دارد چندین برابر طلب ۱۰۰ هزار دلاری از باشگاه استقلال پول دریافت کند. برخی از مسئولان قبلی استقلال بر این اعتقاد بودند که شاید آمانوف حکم ۷۰۰ هزار دلاری بابت طلبش از این باشگاه بگیرد.

آمانوف-استقلال

ظاهرا به دلیل دیر پرداخت شدن طلب این بازیکن و خروجش از کشورمان(که مشخص نشد چه کسی پاسپورت این بازیکنش را در اختیارش گذاشته بود) آمانوف توانسته از استقلال در فیفا شکایت کند و حالا بار دیگر استقلال در خطر بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی و شاید بدتر از آن، در خطر کسر امتیاز در رقابت های فصل آینده لیگ برتر قرار بگیرد.

طبق اعلام افراد حقوقی، اگر باشگاه استقلال نتواند به موقع مبلغ سنگین درخواستی آمانوف را به او پرداخت کند ممکن است با امتیاز منفی به لیگ برتر بیست و سوم وارد شود. گفته می شود در حال حاضر کمیته های بین‌الملل و حقوقی باشگاه استقلال سخت مشغول بررسی شکایت آمانوف هستند تا در ارتباط با موضوع شکایت و بدهی به این بازیکن ازبکستانی، مشکلی این تیم را برای ورود به لیگ برتر آینده تهدید نکند. این وضعیت در حالی که باشگاه این روزها با دردسر انتخاب سرمربی جدید و جایگزین برای ساپینتو مواجه است می تواند شوک بزرگی برای مدیران جدید و قدیم محسوب شود.

منبع: خبر ورزشی
  • ناشناس ارسالی در

    دیدن چرا لنگ اول شد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها