|
کدخبر: 297619

خداحافظی مودریچ در صورت قهرمانی کرواسی

طبق ادعای یکی از رسانه‌های کرواسی، لوکا مودریچ ممکن است در صورت قهرمانی کرواسی در لیگ ملت‌ها از بازی‌های ملی بازنشسته شود.

فوتبال خداحافظی مودریچ در صورت قهرمانی کرواسی

کرواسی فردا یکی از حساس‌ترین بازی‌های تاریخ فوتبال خود را پیش رو دارد و در صورت پیروزی برابر اسپانیا به اولین افتخار خود دست خواهد یافت. دو تیم فردا در روتردام فینال لیگ ملت‌ها را برگزار می‌کنند و کرواسی که در جام‌های جهانی ۲۰۱۸ و ۲۰۱۲ عناوین دوم و سوم را کسب کرد، یک قدم تا اولین قهرمانی خود در یک رقابت بین‌المللی فاصله دارد. این شاید آخرین بازی لوکا مودریچ برای تیم ملی کشورش نیز باشد.

طبق ادعای "Jutarnji List"، لوکا مودریچ پس از این بازی در مورد ادامه کارش در تیم ملی حرف خواهد زد و این احتمال وجود دارد که در صورت قهرمانی کرواسی بازنشسته شود و روی بازی‌هایش در رئال مادرید تمرکز کند. این نشریه تیتر زده است: «مودریچ بمان که به تو نیاز داریم.

مودریچ در نشست خبری قبل از بازی با هلند در نیمه نهایی از وضعیت خوب بدنی خود حرف زده بود تا امیدها به حضورش در یورو ۲۰۲۴ قوت بگیرد، ولی حالا گمانه‌زنی‌ها در مورد خداحافظی احتمالی او شروع شده. در هر صورت باید منتظر پایان بازی با اسپانیا و تصمیم نهایی لوکیتا بمانیم.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها