|
کدخبر: 292115

استقلال با یک نقشه در پی کامبک / آبی‌ها به آسیا برمی‌گردند؟

باشگاه استقلال بعد از پرداخت بدهی‌های خارجی و داخلی خود مذاکرات جدیدی با کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهد داشت.

فوتبال استقلال با یک نقشه در پی کامبک / آبی‌ها به آسیا برمی‌گردند؟

باشگاه استقلال در تلاش است از طریق بانک شهر بدهی‌های خود را به استراماچونی، پادوانی، باشگاه شباب الاهلی و سید احمد موسوی پرداخت کند. این بدهی‌ها قرار بود تا ۱۱ فرورین پرداخت و مدارک آن در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا بارگذاری شود که به تاخیر افتاد و از قرار معلوم ظرف یکی دو روز آینده از سوی بانک شهر به حساب طلب کاران باشگاه واریز خواهد شد.

باشگاه استقلال پیش تر در نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرداخت بدهی مهلت خواست و به مشکلات ایجاد شده پیش روی باشگاه اشاره کرد و از باشگاه استقلال خبر رسیده بعد از تسویه حساب با طلب کاران قصد دارد، نامه جدیدی برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کند.

مکاتبه جدید باشگاه استقلال با AFC برای پذیرش در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود. واقعیت است مدارک پرداخت بدهی‌ها از آنجایی که مهلتش سپری شده است، قابلیت آپلود در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا را ندارد اما باشگاه استقلال قصد دارد ، در مکاتبه جدید اشاره‌ای به تعهد خود داشته باشد و اینکه عدم بارگذاری مدارک در مهلت تعیین شده موجب حذف استقلال نشود. این آخرین تلاش آبی‌ها برای عدم حذف آبی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا است. هر چند که امید برای پذیرش بهانه آبی‌ها خیلی کم است و به نظر می رسد بزودی حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا اعلام خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها