|
کدخبر: 296958

جدایی ستاره پرسپولیسی مشروط شد!

مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو تنها در یک صورت از این تیم جدا خواهد شد.

فوتبال جدایی ستاره پرسپولیسی مشروط شد!

مهدی طارمی از زمان پیوستن به پورتو در تابستان ۲۰۲۰ عملکردی فوق‌العاده از خود به نمایش گذاشته و یکی از ستاره‌های بی‌چون و چرای این تیم پرتغالی بوده است. با توجه به اینکه او در آستانه ورود به سال پایانی قراردادش است، شایعاتی در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش مطرح شده و گفته می‌شود این باشگاه آماده فروش ستاره ایرانی‌اش است.

روزنامه «رکورد» پرتغال در شماره امروز خود (یکشنبه) با انتشار خبری اختصاصی مدعی شد؛ سرجیو کونسیسائو و سران باشگاه پورتو مأموریت مشترکی دارند و آن حفظ مهدی طارمی بهترین گلزن خود برای فصل بعد است. طبق این گزارش، این مهاجم ۳۰ ساله تنها در صورتی تابستان پیش‌رو از جمع اژدها (لقب پورتو) جدا خواهد شد که پورتو پیشنهادی دریافت کند که نتواند آن را رد کند. در واقع شرط جدایی طارمی پیشنهادی وسوسه‌کننده است.

طارمی ۳۰ ساله که به ثمر رساندن ۳۱ گل در رقابت‌های مختلف برای اولین بار موفق شد با پیراهن پورتو از رکورد ۳۰ گل‌زده برای این تیم در طول یک فصل بگذرد، در سه فصل اخیر در ۱۴۷ بازی برای آبی‌وسفیدپوشان بندر پورتو به میدان رفته و آمار ۸۰ گل، زده و ۴۹ پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

مهاجم تیم ملی در ماه‌های اخیر به باشگاه‌های بزرگی در اروپا از جمله میلان، سویا، چلسی، آرسنال و بایرن مونیخ لینک شده است.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها