|
کدخبر: 292772

ستاره مهجور استقلال در خط پایان!

ستاره ملی پوش استقلال باز هم جایی در لیست ۱۸ نفره این تیم ندارد.

فوتبال ستاره مهجور استقلال در خط پایان!

 

ابوالفضل جلالی مدافع چپ جوان و آینده دار استقلال که یکی از نماینده‌های این تیم در جام جهانی بود و عملکرد بسیار خوبی هم در بازی مقابل آمریکا داشت، بعد از بازگشت از تیم ملی به نیمکت تیم باشگاهی اش دوخته شد و ریکاردو ساپینتو با نیمکت نشینی  متوالی این بازیکن نشان داد اعتقادی به جلالی ندارد و جعفر سلمانی را به او ترجیح می‌دهد.

سرمربی پرتغالی آبی‌ها حتی این موضوع را به خود جلالی هم گفته و بعید است این بازیکن در ادامه فصل هم فرصت زیادی برای بازی کردن پیدا کند. جلالی که بعد از حضور در جام جهانی امیدوار بود با بازی کردن در استقلال و ارائه نمایش‌های خوب جایی در ترکیب اصلی تیم ملی پیدا کند، حالا در اردوی اخیر تیم ملی حتی به تیم ملی دعوت هم نشد تا اثرات نیمکت نشینی‌های متوالی در استقلال برای این بازیکن بیشتر از قبل نمایان شود.

اتفاقی که کاملا در روحیه ابوالفضل هم تاثیر خودش را گذاشت و این بازیکن به لحاظ روحی هم دچار افت شده است. جلالی آخرین بار در بازی مقابل ذوب آهن دقایقی کوتاه فرصت بازی پیدا کرد و بعد از آن حتی جایی در بین لیست ۱۸ نفره آبی‌ها نداشت.

جلالی که در دربی هم در لیست تیمش قرار نگرفته بود، امیدوار بود برای بازی جام حذفی مقابل پارس جنوبی جم ساپینتو به او بازی بدهد ولی باز هم این اتفاق رخ نداد و ابوالفضل همراه با کاروان استقلال به جم سفر نکرد. اینکه چطور می‌شود بازیکنی که در جام جهانی بازی کرده و کیروش و اسکوچیچ علاقه زیادی به سبک بازی او داشتند به یکباره حتی در لیست بازی‌های تیمش قرار نمی‌گیرد، جای تعجب دارد.

با این حال خود جلالی در این خصوص سکوت کرده و ساپینتو هم در این مورد حرفی نزده است. خط خوردن‌های متوالی جلالی از لیست استقلال یک پیغام مستقیم از طرف مرد پرتغالی به این بازیکن جوان است که دیگر او را نمی‌خواهد. جلالی هم به طور حتم در صورت ماندن ساپینتو که احتمالش هم زیاد است، خواهان جدایی از استقلال خواهد شد و علاقه ای به ماندن در این تیم ندارد.

به این ترتیب باید ابوالفضل را اولین جدا شده استقلال در تابستان دانست و به این ترتیب از حالا فصل برای این بازیکن آینده دار به پایان رسیده است.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها