|
کدخبر: 295823

۴ ستاره استقلال در مسیر جدایی

استقلال در حالی فصل را به پایان می‌رساند که حالا قرارداد ۴ بازیکن استقلال به پایان خود رسید و هر کدام از آن‌ها برای ادامه همکاری وضعیت متفاوتی دارند.

فوتبال ۴ ستاره استقلال در مسیر جدایی

در پایان فصل بیست و دوم قرارداد ۴ بازیکن استقلال به پایان رسید. همین موضوع بهانه‌ای شد تا وضعیت و مسائل پیرامون تمدید قرارداد بازیکنان مذکور را مرور کنیم:

مهدی قایدی

با اینکه باشگاه استقلال پیش از این رسماً اعلام کرده بود به دنبال حفظ مهدی قایدی است اما به دلیل قرارداد ستاره آبی پوشان با شباب الاهلی امارات چند مساله پیش روی وی قرار می گیرد. «باشو» که با وضعیتی ناآماده از امارات به ایران بازگشت حالا در اوج قرار گرفته و هیچ بعید نیست که باشگاه اماراتی بخواهد از بازیکن آماده خود بهتر استفاده کند.

در بدترین حالت اگر باشگاه اماراتی علاقه‌ای برای ادامه همکاری با وی نداشته باشد، حداقل خواسته آنها نفع مالی از این بازیکن است. با این اوصاف قطعاً قیمت قایدی کم نیست و شاید از توان باشگاه‌های ایرانی خارج باشد. گزینه تمدید انتقال قرضی هم به دلیل قوانین جدید نقل و انتقالاتی لیگ ایران و ممنوعیت به کارگیری بازیکن لژیونر به شکل قرضی عملاً این گزینه را منتفی کرده است. با این اوصاف ادامه همکاری استقلال و مهدی قایدی سخت و دور از ذهن است؛ مگر با اتفاقات خاص.

محمد محبی

محبی هم وضعیتی مشابه مهدی قایدی دارد با این تفاوت که باشگاه پرتغالی از دست استقلالی‌ها شاکی است چون باشگاه استقلال در توافق اول با باشگاه سانتاکلارا نتوانست به تعهدات خودش در قبال پرتغالی‌ها عمل کند و بعید به نظر می‌رسد که آنها بار دیگر با آبی‌ها وارد مذاکره شده و در مورد انتقال محبی توافق کنند. محبی یکی از بازیکنان تاثیرگذار فصل گذشته استقلال بود و توانست توانایی هایش را به خوبی در سطح اول فوتبال ایران به نمایش بگذارد اما انگار به انتهای مسیر همکاری با آبی‌ها رسیده است و حتی شنیده می‌شود رقبای استقلال به دنبال پرداخت رضایتنامه این بازیکن و جذب محبی هستند.

عارف غلامی

غلامی یکی از نفراتی است که بابت مسائل مالی طی فصل گلایه‌مند بود و دیگر در استقلال جز بازیکنان با تجربه محسوب می شود. اگر فرض کنیم که مربی بعدی خواهان حفظ این بازیکن است باید دید مدیران استقلال توان جلب رضایت او برای تمدید قرارداد را دارند. بعید است که او با قیمت‌های پایین یا پیش پرداخت اندک پای قراردادش را امضا کند. اگر چه او بارها سعی کرده رضایت هواداران استقلال را کسب کند اما یکی از نفراتی است که با مدیران استقلال در طی فصل چالش زیادی داشت.

سیدحسین حسینی

کاپیتان فصل جاری استقلال که سابقه حضور در جام جهانی هم در کارنامه‌اش ثبت شده، قطعاً حالا توقع مبلغ دریافتی بیشتری خواهد داشت. بازی مقابل انگلیس و ولز عیار تجربه این بازیکن را بالا برد. طبیعتاً این بازیکن علاقه‌مند است با استقلال ادامه همکاری بدهد، باید دید استقلال تمدید قرارداد با این بازیکن را دارد؟

منبع: خبر ورزشی
  • محسن ارسالی در

    بدبختی

  • حسین ارسالی در

    #استقلال سرور پرسپولیس

  • ایمان عشقپولیسی ارسالی در

    فاقد اهمیت

  • S taji ارسالی در

    حسینی بره بقیه نه

ارسال نظر