|
کدخبر: 295696

۲ بمب استقلال در آستانه انفجار

نگرانی هواداران استقلال در آستانه بازی با پرسپولیس برای حفظ دوستاره خود تا حد زیادی مرتفع می شود.

فوتبال ۲ بمب استقلال در آستانه انفجار

فدراسیون فوتبال روز پنجشنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد از فصل آینده تیم های لیگ برتری نمی توانند بازیکنان قرضی  از تیم های خارجی در اختیار داشته باشند و نفراتی که می خواهند برای تیمی  بازی کنند باید تکلیف قراردادشان را کاملاً مشخص کرده باشند.

این قانون ضربه بزرگی به استقلال وارد می کند چون مهدی قایدی و محمد محبی دو مهره فوق العاده تاثیر گذار آبی‌پوشان در طول فصل بازیکنان قرضی هستند و پس از پایان مسابقات باید به لیگ امارات و پرتغال باز گردند اما گفته می شود  قانون مذکور "عطف به ماسبق" نمی‌شود و بازیکنانی که پیش از تصویب چنین قاعده‌ای به صورت قرضی از تیمهای خارجی راهی تیم های ایرانی شده اند، می توانند آن را دوباره تمدید کنند.  

به این ترتیب مهدی قایدی و محمد محبی پس از پایان فصل دوباره به سوژه هایی برای مذاکره میان باشگاه استقلال با دو باشگاه شباب الاهلی و سانتاکلارا تبدیل خواهند شد و در صورت توافق، آنها خواهند توانست بار دیگر تحت عنوان بازیکن قرضی پیراهن آبی را برطرف کنند و در لیگ بیست و سوم به میدان بروند.

از سوی دیگر، استقلالی‌ها معتقدند به احتمال فراوان قانون مذکور دستخوش تحولات فراوانی خواهد شد چون اگر واقعاً قرار باشد چنین روشی پیاده شود خود به خود زمینه برای افزایش قیمت بازیکنان سرشناس را فراهم خواهد کرد. 

محبی-قایدی

این نکته را هم فراموش نکنیم که حتی اگر قانون ممنوعیت به کارگیری بازیکنان قرضی شامل حال محمد محبی و مهدی قایدی نشود، این دو بازیکن فقط در صورتی فصل آینده هم می توانند برای استقلال به میدان بروند که باشگاه های آنها با ماندن مهدی و محمد در استقلال موافقت کنند و رضایت آنها از نظر مالی جلب شود.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر