|
کدخبر: 294632

مدعی اصلی قهرمانی در حذفی از نگاه رحمتی

استقلال قهرمانی در لیگ برتر را از دست داد اما کیانوش رحمتی این تیم را شانس اول بالا بردن جام در حذفی می داند.

فوتبال مدعی اصلی قهرمانی در حذفی از نگاه رحمتی

تیم فوتبال استقلال فردا در آخرین بازی خود در لیگ برتر در شرایطی میزبان تراکتور خواهد بود که دیگر شانسی برای کسب عنوان قهرمانی ندارد و عمده تمرکز این تیم روی قهرمانی در جام حذفی خواهد بود.

کیانوش رحمتی، بازیکن سابق آبی‌های تهران در مورد اینکه چرا استقلال از کورس قهرمانی خارج شد به خبرنگار ما گفت: نمی توان به یک علت بسنده کرد ولی در کل می توان آن را بخاطر مسائل روحی روانی دانشت استقلال قبل از دربی صدر جدول بود و فوتبال خوبی به نمایش می گذاشت و با برنامه بود ولی با حواشی که ایجاد شد و تغییر مدیریتی و از طرفی حذف از آسیا به لحاظ ذهنی تمرکز تیم را گرفت در نهایت بچه ها یک جاهایی می توانستند بهتر ار این کار کنند اما تلاششان را انجام دادند. استقلال امسال سخت ترین شرایط را داشت.

وی در مورد بحث هایی که در مورد تمدید قرارداد با ساپینتو و بازیکنان وجود دارد ادامه داد: اگر بخواهیم حرفه ای بپردازیم باید بگویم باشگاه استقلال دولتی است و هیچ مدیری از فردای خودش با خبر نیست مطمئنا باشگاه های خصوصی قرارداد بلند مدت می بندند و اجازه نمی دهند بازیکنان تاثیر گذارشان به راحتی جدا شوند ولی در استقلال مدیرعامل نمی داند تا چندماه دیگر هست و مسائل حال حاضر را انجام می دهد و فرصتی ندارد که استراتژی داشته باشد. مدیران تیم هایی مثل سپاهان و تراکتور به فکر تیم بستن از همین حالا هستند ولی ما داریم سال آینده را از دست می دهیم و این ضربه می زند.

کیا-رحمتی

رحمتی در خصوص احتمال ادامه کار حجت کریمی در استقلال گفت: استقلال باید از نیرو های تاثیرگذار بهتری در هیات مدیره و مدیرعامل استفاده کند و میزان اثر بخشی و شرح وظایف باید مشخص باشد من به شخص خاصی کار ندارم ولی باشگاهی که ۳۰ میلیون هوادار دارد باید اشخاصی در آن کار کنند که آورده مالی و فنی و ارتباطات بین المللی داشته باشند.

هافبک دفاعی سابق استقلال علت موفقیت پرسپولیس در چندسال اخیر را اینگونه توضیح داد: پرسپولیس در مدیریت، کادرفنی و بازیکن ثبات داشته ما نه، همین فرق بین دو باشگاه است  درحالی که ما بودیم که قهرمان شدیم اما خودزنی کردیم.

وی در مورد شانس استقلال برای قهرمانی در حذفی نظرش را اینگونه بیان کرد: استقلال شانس اول قهرمانی در جام حذفی است من فکر می کنم بازیکنان تلاش زیادی می کنند جام را تقدیم هوادران کنند. هیجانی که استقلال برای قهرمانی در این جام دارد از سه تیم دیگر بیشتر است.

رحمتی در پایان افزود: امسال در پایین جدول حساسیتی وجود نداشت و چند تیم با گرفتن نتایج ضعیف توانستند در لیگ برتر بمانند اما در بالای جدول سه تیم یک هفته به پایان مدعی بودند یعنی قهرمان باید میانگین ۲.۱ امتیاز از هر بازی کسب کند و این نشان می دهد تیمی که می خواهد قهرمان شود باید به بردهای بیشتری دست پیدا کند. مربی با کیفیت خارجی از شاخصه های مهم لیگ ما بود مورایس، ساپینتو و خمس به لحاظ مدل بازی و سبک مربیگری آورده های زیادی برای لیگ ما و مربیان ما داشتند.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها