|
کدخبر: 257013

اتهام سنگین گل محمدی به استقلال

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه تیم‌ها فهرست ورودی و خروجی دارند اما نمی‌دانم که چرا فقط در مورد پرسپولیس صحبت می‌شود در صورتی که هنوز فهرستی وجود ندارد. به یک تیم واقعا کمک شد که جلوتر از ما است؛ از احکام انضباطی گرفته تا روند داوری‌ها.

فوتبال اتهام سنگین گل محمدی به استقلال

یحیی گل محمدی پیش از آغاز تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: بعد از شکست برابر آلومینیوم اراک در جام حذفی، تمرینات‌مان را انجام دادیم و یک بازی دوستانه برگزار کردیم. فردا هم با نیرو زمینی بازی دوستانه داریم. بازیکنان بعد از بازی با آلومینیوم پر انرژی بودند. بازیکنان ما از نظر بدنی و تاکتیکی شرایط خوبی دارند. یک هفته تا بازی با پیکان فرصت داریم.

وی افزود: ۶ بازی خیلی حساس در پیش داریم. مهم‌ترین بازی هم بین این مسابقات بازی با پیکان است که باید تلاش کنیم تا با کسب ۳ امتیاز همچنان مدعی قهرمانی باشیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد کنار رفتن از جام حذفی گفت: ما سال قبل هم از جام حذفی کنار رفتیم. مقابل آلومینیوم یک نیمه فوق‌العاده داشتیم‌. با اشتباهات خودمان باختیم. به هر حال جام حذفی است و اشتباهات می‌تواند جبران ناپذیر باشد. خودمان هم پس از آن دیدار به شدت اذیت شدیم که مقابل هواداران‌مان این اتفاق افتاد. کادر فنی و بازیکنان هم خیلی ناراحت بودند. هواداران هم اذیت شدند. در لیگ شرایط امتیازی ما بد نبوده اما هنوز ۶ بازی داریم. استقلال ۶ امتیاز بیشتر دارد اما ما امید داریم.

وی تاکید کرد: هر روز به بازیکنان گوشزد می‌کنم که نباید ناامید شویم. باید با همدلی، اتحاد و تمرینات بیشتر کار را برای امتیازات کامل بازی‌ها پیش ببریم.

سرمربی پرسپولیس افزود: با توجه به تمریناتی که داشتیم به بازیکنان امیدوارم. این قهرمانی‌ها به خاطر هواداران بوده و ما وسیله بودیم. امیدواریم این بازی‌ها را با خوبی و خوشی پشت سر بگذاریم. باید امید داشته باشیم استقلال امتیاز از دست دهد. به بازیکنان گفتم باید تمرکزمان روی کار خودمان باشد تا جواب زحمات هواداران و انرژی که دادند را بدهیم. امیدوارم در نهایت شرمنده آنها نشویم.

گل‌محمدی در مورد مشکلات مالی تیمش گفت: مشکلات مالی همیشه وجود داشته و الان هم هست. الان دوست ندارم راجع به این مسائل صحبت کنم. کمترین دریافتی را نسبت به همه تیم‌های لیگ برتر داشتیم. تا الان تنها پنجاه درصد گرفتیم. البته میزان دریافتی من ۶۵ درصد بوده است. آن هم به خاطر شرایط قراردادی من بود. فعلا بحثی راجع به این مسائل نداریم و تمرکز روی کار فنی است‌. با توجه به کار خوبی که در خصوصی‌سازی رخ داده، فکر می‌کنم مشکلی نداشته باشیم. بازیکنان هم تا الان تحمل کردند. امیدوار هستیم در  ۶ بازی باقیمانده شرایط بهتری وجود داشته باشد.

وی در خصوص فهرست بازیکنان تمدیدی گفت: به باشگاه اعلام کردم ملی‌پوشان را تمدید کند. مربی کم تجربه ای نیستم. الان ۶ هفته حساس پیش رو داریم . هیچ لیستی به باشگاه ندادم. الان ۱۶ تیم لیگ برتری وجود دارد اما نمی‌دانم چرا فقط راجع‌به پرسپولیس صحبت می‌شود نه تیم های دیگر. این مسائل بو دار است و هدفی جز بر هم زدن تمرکز تیم ما پشت آن نیست.

وی تاکید کرد: باید به موقع راجع به این مسائل صحبت کرد. الان اصلا موقع این صحبت‌ها نیست. ۱۵ تیم لیگ برتری هستند که ورودی و خروجی دارند. چرا یک کلام راجع به آنها صحبت نمی‌شود. من دیدم برخی سایت‌ها خودشان لیست ورودی و خروجی دارند و از تراوشات ذهنی خودشان استفاده می‌کنند. چرا فقط پرسپولیس؟ آیا تیم‌های دیگر نقل و انتقالات ندارند؟

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد مصدومیت وحید امیری و عیسی آل‌کثیر گفت: وحید امیری نرم‌دوی را شروع کرده و باید ام‌آرای بدهد تا ببینیم شرایط چه می‌شود. عیسی نیز دوست داشت بعد از مصدومیتش به ما کمک کند. از او تشکر می‌کنم اما او اذیت شد و سرانجام به این نتیجه رسید که عمل کند. انتظار داریم باشگاه هم برای عمل به او کمک کند.

وی گفت: هفته‌های پایانی هفته‌های تاثیرگذار روی سرنوشت تیم‌ها است. امیدوارم داوران با اتفاقات خوب، این هفته‌ها را پشت سر بگذارند.

گل‌محمدی تاکید کرد: من گفتم چند داور بگذارید تا نظر بدهند اما شدیدترین جرایم را برای من در نظر گرفتند. مثال آوانتاژهایی که سیدمهدی سیدعلی در دربی نداد. تیم ما موقعیت داشت اما او سوت زد. اوایل بازی نیز داور خطای نعمتی را گرفت. سیلوا باید حداقل یکبار اخراج می‌شد اما او یک‌بار هم کارت نگرفت. آن کسی که یک‌سال هم در فوتبال بوده، می‌داند چه قضاوتی انجام شد.

وی در مورد اینکه هنوز زوج خط دفاعی تیمش را انتخاب نکرده، اضافه کرد: برخی از تغییرات به سیستم و برخی به مصدومیت نفرات بستگی داشت که نتوانستیم زوج دفاعی را پیدا کنیم. تلاش کردیم ثبات را بیشتر کنیم اما برخی حرف‌ها اجازه نداد.

وی در مورد اینکه خریدهای وی برای تیم تاثیرگذار نبوده است، گفت: پارسال احمد نوراللهی، حسین کنعانی و شهریار مغانلو در حد تیم‌ ملی بودند و در ۱۶ روز آنها را از دست دادیم. همچین پول و امکاناتی نداشتیم که بازیکنان را بگیریم. در ۲ سال اخیر ۸ الی ۹ بازیکن ملی‌پوش از دست دادیم. جذب این بازیکنان هزینه‌بر است. ما زمان‌هایی بود پول آب معدنی نداشتیم چه برسد بازیکن ملی‌پوش. نیم‌فصل صحبت‌هایی برای نیازمند و بیرانوند شد اما همین احمدگوهری رضایتش را نمی‌گرفت او را هم نمی‌توانستیم بگیریم. از دو سال پیش هر بازیکنی گرفتیم همان نفرات تیم را قهرمان کردند و به فینال آسیا رسیدیم. پارسال شرایط سخت شده بود. علی نعمتی و فرشاد فرجی خانه خود را فروختند، پول رضایت دادند و آمدند. با همه این مشکلات خدا را شکر هنوز در کورس قهرمانی هستیم. هنوز برای قهرمانی امید داریم و پا پس نمی‌کشیم. تا آخرین روز برای قهرمانی می‌جنگیم. پوشیدن این پیراهن برای همه این نفرات افتخار است. به یک تیم واقعا کمک شد که جلوتر از ما است؛ از احکام انضباطی گرفته تا روند داوری‌ها.

وی گفت: شاید قول دادن در فوتبال زیاد درست نباشد اما قول می‌دهم با تمام وجود بجنگیم. هیچ‌وقت در فوتبال قطعیت وجود ندارد اما قول می‌دهم با تمام وجود در ۶ هفته باقیمانده زحمت بکشیم و امیدوار به آینده هستیم.

وی در خصوص بازگشت حامد لک به تمرینات اضافه کرد: خوشبختانه مشکل حامد برطرف شد. شرایط او خوب بود و لازم باشد از او استفاده خواهیم کرد.

منبع: ایرنا
  • ناشناس ارسالی در

    جان مادرت شما لنگها از داوری صحبت نکنید که جوک سال میشوید امسال بیش از ۱۵امتیاز از اشتباهات داوری گرفتید یاد بابا مسعود به خیر خدا هیچ کسی را یتیم نکند امین یا رب العالمین

ارسال نظر