|
کدخبر: 294324

رقابت سه تیم اسپانیایی بر سر ستاره لایپزیش

در حالی که بایرن مونیخ علاقه‌ای به دنی اولمو ندارد، سه غول اسپانیایی به دنبال جذب او هستند اما به نظر می‌رسد فعلاً اتلتیکو مادرید پیشتاز این رقابت است

فوتبال رقابت سه تیم اسپانیایی بر سر ستاره لایپزیش

روز گذشته رسانه‌های اسپانیایی خبر از علاقه بایرن مونیخ به جذب دنی اولمو در پنجره نقل و انتقالاتی پیش رو دادند اما اکنون خبرنگاران نزدیک به این باشگاه، این موضوع را رد کرده‌اند.

به گزارش کریستین فالک و توبی آلتشفل از بیلد، دنی اولمو موضوعی برای بایرن مونیخ نیست زیرا در حال حاضر به اندازه کافی در پست او بازیکن دارند. بنابراین این بازیکن ۲۵ ساله اسپانیایی، جایی در برنامه‌های نقل و انتقالاتی این باشگاه ندارد.

همچنین کری هاو دیگر خبرنگار نزدیک به باواریایی‌ها از اشپورت آینس گزارش داده که بایرن مونیخ هیچ علاقه‌ای به جذب دنی اولمو ندارد و هیچ بحثی هم در این‌باره درون باشگاه وجود ندارد. توماس مولر و جمال موسیالا برنامه مدیران بایرنی برای پست ۱۰ تا سال ۲۰۲۴ هستند و پس از آن، زمزمه‌های درباره نام فلوریان ویرتس شنیده می‌شود. اولمو همچنین توانایی بازی در پست وینگر را هم دارد اما توماس توخل با کینگزلی کومان، سادیو مانه، لروی سانه و سرژ گنابری در این پست، گزینه‌های زیادی در اختیار دارد. در هر صورت تمرکز باواریایی‌ها در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو، روی دو پست مهاجم نوک و هافبک دفاعی است.

چه باشگاه‌های به دنبال جذب دنی اولمو هستند؟

در ادامه گزارش کری هاو، لایپزیش مایل است قراراداد دنی اولمو که در سال ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد را به صورت طولانی مدت تمدید کند. اما این بازیکن تاکنون تمامی پیشنهادات تمدید قرارداد ساکسون‌ها را رد کرده است. در چنین شرایطی، جای تعجب ندارد که او توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ را به خود جلب کرده است.

بارسلونا، رئال مادرید و اتلتیکو مادرید برای جذب اولمو که گفته می‌شود با مبلغی در حدود ۴۰ میلیون یورو در دسترس است، با یکدیگر رقابت می‌کنند. شایعاتی از سوی رسانه‌های اسپانیایی وجود دارد که ترجیح این بازیکن که در رده‌های پایه بارسلونا حضور داشته، بازگشت به این باشگاه است. با این حال، اکنون اتلتیکو مادرید محتمل‌ترین مقصد او در نظر گرفته می‌شود زیرا کاتالان‌ها شرایط مالی خوبی ندارند و رئال مادرید نیز بازیکنان زیادی در خط هافبک خود دارد.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها