|
کدخبر: 292777

سکوت اسطوره بایرن شکست!

اولیور کان، مدیر عامل بایرن مونیخ، مدعی شد مشکلی با پذیرش انتقادات اخیر نداشته است.

فوتبال سکوت اسطوره بایرن شکست!

نتایج ضعیف بایرن مونیخ در هفته های اخیر باعث شده اخبار و شایعاتی در مورد احتمال قطع همکاری این باشگاه با اولیور کان در پایان فصل شنیده شود. البته این تیم این هفته در صورت برتری مقابل هرتاربرلین دوباره می تواند در صدر جدول بوندسلیگا قرار بگیرد. اولیور کان، اسطوره و مدیر عامل بایرن مونیخ، تاکید کرد هدف آنها در ادامه فصل تنها کسب عنوان قهرمانی است و این باشگاه به چیز دیگری فکر نمی کند.

اولیور کان گفت: "همانطور که در گذشته نیز گفتم تا زمانی که انتقادات شخصی نباشد، دوست دارم با این مسائل کنار بیایم. اما یک چیز را می دانم: باشگاه از نظر مالی در شرایط فوق العاده ای بوده و از صلابت و قدرت بالایی برخوردار است. همه اینجا بایرن مونیخ وظیفه خود را انجام می دهند. من اینجا استخدام شدم تا بتوانیم خود را برای چالش های آینده آماده کنیم. بله، اینجا و آنجا مشکلاتی وجود دارد، اما ما مسیر خود را ادامه می دهیم و این برای کسب موفقیت لازم است.

ما اکنون فقط روی این فصل و کسب عنوان قهرمانی در بوندسلیگا تمرکز کرده ایم. اخیرا نظر یکی از هواداران را شنیدم که گفت من به این همه موارد اهمیت نمی دهم، فقط می خواهم فوتبال خوب ببینم و از بازی های بایرن مونیخ لذت ببرم و و این مهمترین وظیفه ما در حال حاضر است. ما برای مقطع طولانی بی ثبات بوده ایم و در نهایت دوباره به کسب پیروزی و ثبات نیاز داریم.

ما می خواهیم امسال دوباره قهرمان آلمان شویم و من فکر می کنم در این مسیر موفق نیز خواهیم شد. در گذشته نیز بارها شرایط سختی وجود داشته که باشگاه بایرن مونیخ از آن رهایی یافته و حتی در ادامه قدرتمندتر نیز در میادین ظاهر شده است."

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها