|
کدخبر: 294130

جدایی قطعی ۳ نفر از استقلال

جدایی ۳ عضو هیات مدیره باشگاه استقلال قطعی شده و ۱۰ روز دیگر این نفرات دیگر سمتی در باشگاه نخواهند داشت.

فوتبال جدایی قطعی ۳ نفر از استقلال

مدت‌ها است که از طرف سازمان خصوصی سازی عنوان می‌شود که تغییرات در هیات مدیره باشگاه استقلال از ابتدای خرداد ماه قطعی است اما هیچ یکی از سئولان به صراحت اشاره نکردند کدامیک از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال رفتنی هستند و کدامیک ماندنی.

خبرنگار ما طی روزهای اخیر کسب اطلاع کرد که تغییرات در هیات مدیره به یک نفر منجر نخواهد شد و کل نفرات از این باشگاه جدا خواهند شد. مهدی افضلی، پرویز مظلومی و محمد مومنی نفراتی هستند که از این باشگاه جدا خواهند شد؛ ضمن آنکه علی فتح‌الله‌زاده نیز چند هفته قبل از سمت خود در هیات مدیره باشگاه استعفا کرد.

تنها فردی که هنوز ماندن یا رفتنش قطعی نیست حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال است. کریمی چندی پیش به وزارت ورزش قول داد تا روزی که در باشگاه بماند مشکلات را حل خواهد کرد اما برای ماندن در استقلال باید تعهد بدهد تا این باشگاه مجوز حرفه‌ای فصل آینده را دریافت کند.

استقلال در فصل پیش با وجود قهرمانی در لیگ برتر به دلیل بدهی استراماچونی نتوانست مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیای امسال را کسب کند اما مدیران وزارت اقتصاد قصد دارند ۳ عضو اقتصادی را در هیات مدیره این باشگاه قرار بدهند که با ارتباطات خود بار مالی را از روی دوش این باشگاه بردارند.

منبع: خبر ورزشی
  • کلاه گیس ارسالی در

    مبلغی رو که خوردند ولی زرشو به ما می‌زنن د خیلی بالا است سمعیی دزد طاهری دزد فتل دزد برادران دالتون مجیدی شاه دزد مظلومی ابر دزد بعدش دنبال عوام فریب برای اسکل ک ردن هوادارن میگن پنالتی نگرفتند نمیگن قب ر طویله رو خودشان کندند فکر می‌کنند هواد ارن پرسپولیس مثل هوادارن خودشون اسکلند نه داداش بودجه یک سال کشور خرج کیسه شد ن تایج شد این

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها