|
کدخبر: 294127

۳ خرید جذاب در راه استقلال

حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در تازه‌ترین اظهاراتش از تمدید احتمالی قرارداد سرمربی پرتغالی این تیم خبر داد اما این همه خروجی دیدارش با ساپینتو نبود.

فوتبال ۳ خرید جذاب در راه استقلال

در شرایطی که طرفداران تیم استقلال خواستار تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو هستند مدیر فعلی باشگاه استقلال هفته گذشته دیدار یک ساعت و نیمه های با ساپینتو داشت.

حجت کریمی که در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه استقلال اعلام کرد در هتل آزادی با ساپینتو جلسه داشته ظاهراً به مدت ۹۰ دقیقه درباره شرایط قرارداد ساپینتو، فردی که او را به باشگاه استقلال وصل کرده، آژانس نقل و انتقالاتی که از آن طریق با استقلال آشنا شده و در نهایت مبلغ قراردادش در فصل جاری و فصل آینده صحبت های کاملی را با سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال انجام داده است.

از جمله صحبت های پایانی در جلسه یک ساعت و نیمه حجت کریمی با ساپینتو که می‌توان آن را بخش مهم این گفتگو تلقی کرد در رابطه با یارگیری و نفرات فصل آینده استقلال بوده است. ظاهراً ساپینتو با اشاره به این موضوع که او پس از یارگیری مدیران قبلی، سرمربیگری این تیم را در دست گرفته و اختیاری برای جذب بازیکن نداشته، گفته که از جمله شرایطش برای ادامه همکاری با استقلال این موضوع است که خودش باید برای تقویت تیمش مطابق با برنامه های تاکتیکی اش جهت رفع نقاط ضعف و قوت استقلال بازیکن بگیرد.

او همچنین به حجت کریمی گفته تعدادی از بازیکنان فعلی حتماً باید در استقلال بمانند تا او بتواند روی آنها برای ورود به فصل آینده حساب باز کند.

ساپینتو-فولاد11

ساپینتو که برنامه شش ماه آینده خودش را هم آماده کرده است از ادامه همکاری با باشگاه استقلال استقبال کرده و به حجت کریمی گفته مشکلی برای ادامه حضور در ایران ندارد و اتفاقاً فضای کار در استقلال با وجود هواداران میلیونی این تیم را بسیار دوست دارد. ساپینتو گفته: "اینکه در هر شهری وارد می شوم این همه استقبال از سوی طرفداران این تیم را می بینم خوشحالم و دوست دارم در چنین فضایی کار کنم. من یک آدم هوادار محور هستم و دوست دارم طرفداران استقلال همیشه از بازی این تیم خوشحال باشند و لذت ببرند".

ساپینتو تأکید کرده: "اما اگر مدیران باشگاه توقع دارند استقلال فصل آینده هم با حضور من در لیگ بازی های زیبایی مثل این فصل را ارائه بدهد باید تعدادی از نفراتی که می‌گویم حتماً در استقلال بمانند".

خروجی این جلسه که به تازگی از سوی حجت کریمی تحت عنوان "تمایل داریم با ساپینتو ادامه بدهیم" علنی شده، نشان می دهد اتفاقات مورد نظر ساپینتو در حال شکل گیری است. قطعاً با جلسه صبح روز دوشنبه حجت کریمی با قربان زاده - رئیس سازمان خصوصی سازی - و سپس عزل برخی از اعضای باشگاه و انتصاب مدیرآکادمی استقلال، می توان دریافت که حجت کریمی نسبت به ادامه حضورش در هیئت مدیره باشگاه استقلال تا حدودی مطمئن شده و می‌خواهد برنامه‌هایش را برای ورود به فصل نقل و انتقالات استارت بزند.

جذب دروازه بان، هافبک طراح و مهاجم گلزن در صدر لیست ساپینتو برای فصل بعد قرار دارد. البته این موضوع منوط به ماندگاری مربی پرتغالی در استقلال است.

منبع: خبر ورزشی
  • ناشناس ارسالی در

    اول این سوراخ تیم حسینی را بندازین بیرون همه چی درست میشه

  • تاژ ارسالی در

    ساپی باید بمونه..

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها