|
کدخبر: 293616

یک مدافع غول پیکر در رادار استقلال

از حالا اما اخباری درباره احتمال حضور رایان تفضلی در لیگ ایران به گوش می‌رسد.

فوتبال یک مدافع غول پیکر در رادار استقلال

رایان تفضلی مدافعی دوملیتی است که در دوران مربیگری کارلوس کی‌روش و حتی دراگان اسکوچیچ نامش برای حضور در تیم ملی ایران سر زبان‌ها افتاد. تفضلی که فوتبال خود را در انگلیس و باشگاه ساوتهمپتون آغاز کرد و یکی از رفقای صمیمی لوک شاو مدافع چپ منچستریونایتد محسوب می‌شود، سرانجام نتوانست پیراهن ایران را بر تن کند.

به واسطه همین اخبار، فصل قبل صحبت‌هایی مبنی بر تلاش استقلال و سپاهان برای جذب تفضلی به میان آمد اما او در انگلیس ماند و به هیچ‌یک از پیشنهادهای ایرانی خود پاسخ مثبت نداد. این مدافع با نام و فامیلی کامل رایان سیروس تفضلی، سومین فصل حضور در وایکامب‌واندررز را سپری می‌کند. او این فصل با چند آسیب‌دیدگی مواجه شد و برای چند هفته از ترکیب تیمش دور ماند. او ۲۴ بازی برای وایکامب انجام داده، ۱۹۳۰ دقیقه در زمین حضور داشته و دو گل هم مقابل کمبریج یونایتد و پتربورو یونایتد- تیم سابقش- به ثمر رسانده.

بیشتر بخوانید:

استقلال قهرمان بشو نیست / حسینی رقیب لازم دارد / ساپینتو مقصر است

حالا که ۴۵ هفته از رقابت‌ها گذشته و تیم‌ها باید یک دیدار دیگر انجام بدهند، وایکامب با کسب ۶۸ امتیاز در رده نهم ایستاده و شانسی برای صعود به چمپیونشیپ ندارد. قرارداد تفضلی با وایکامب هم در انتهای فصل به پایان می‌رسد و او به‌عنوان بازیکن آزاد می‌تواند تیم بعدی خود را انتخاب کند. این مدافع ۳۱ ساله تحت قرارداد آژانس نقل و انتقالاتی یونیک اسپورت است. آژانسی که ۴۴۳ بازیکن را در اختیار دارد و معروف‌ترین آنها هاکان چالهان‌اوغلو است.

رایان-تفضلی

از حالا اما اخباری درباره احتمال حضور تفضلی در لیگ ایران به گوش می‌رسد. چند باشگاه مطرح در تلاش هستند تا با این مدافع ۱۹۶ سانتیمتری مذاکره کنند و از او پاسخ مثبت بگیرند. با این حال علاقه تفضلی به ادامه حضور در انگلیس شاید باعث شود تا او برای چندمین بار به پیشنهاد بازی در لیگ ایران جواب منفی بدهد. از طرف دیگر نزدیکان تفضلی به او تأکید کرده‌اند در صورتی که می‌خواهد به پیراهن تیم ملی برسد، باید بیشتر در چشم باشد و برای ادامه فوتبال به لیگ ایران برود و عضو یک تیم مدعی شود.

منبع: ایران ورزشی
  • غلام ارسالی در

    این خریدها فایده ای ندارد.استقلال باید۳. ۴تا داور داخلی از کمیته داوران بخره ...

  • محمدپیله ورشدیداعشق قرمز ارسالی در

    رایان تفصلی مدافع فوتبال چمپیون شیپ انگل یس با۳۴سال سن که خودشانوپدرشان پرسپولیسی ۲آتیشه هستندوبعیدمیدانم به تیم کاجیها🌲بی ایندخخخخخح

  • صالح ارسالی در

    **پرپولیسیها

  • ناشناس ارسالی در

    لنگ کثیف و دولتی فقط با امتیاز معیشتی وح مایت کمیته داوران قهرمان میشه

    • ناشناس ارسالی در

      لنگ قهرمان اسیا نشه تو کفش بمونه قهرنان لیگ پولی ایرانه بشه

  • الناز ارسالی در

    عشق فقط استقلال 💙 و سید حسین حسینی 💙

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها