|
کدخبر: 293454

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پیکان

پرسپولیس با یک تغییر نسبت به دیدار مقابل گل گهر به مصاف پیکان خواهد رفت.

فوتبال ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پیکان

پرسپولیس برای پس گرفتن صدرنشینی خود امروز باید در یک بازی بسیار حساس به مصاف پیکان برود. دیداری که بعد از حرف و حدیث‌های زیاد قرار است در ورزشگاه آزادی برگزار شود و پرسپولیسی‌ها فرصت خوبی برای کسب پیروزی در این دیدار و برگشتن به صدر جدول دارند.

از تمرینات پرسپولیس خبر می‌رسد که یحیی گل‌محمدی قصد دارد با یک تغییر نسبت به بازی مقابل گل‌گهر در جام حذفی به مصاف پیکان برود که آن تغییر هم اجباری خواهد بود.

گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس که یکی از بهترین‌های تیمش در این فصل بوده، بعد از مصدومیت و غیبت در بازی قبل دوباره به تمرینات گروهی برگشته ولی یحیی قصد دارد دوباره از فرشاد فرجی در بازی با پیکان استفاده کند و گولسیانی کار را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد. همچنین میلاد سرلک به دلیل محرومیت نمی‌تواند تیمش را در این بازی همراهی کند و به جای او سینا اسدبیگی از ابتدا به میدان خواهد رفت.

به این ترتیب ترکیب پرسپولیس برای بازی با پیکان به این شکل خواهد بود: علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، سینا اسدبیگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، سعید صادقی، وحید امیری و عیسی آل‌کثیر.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها