|
کدخبر: 288273

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت

پرسپولیس در بازی امروز چند بازیکن اصلی خود را در اختیار نخواهد داشت.

فوتبال ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت

در روز نخست هفته بیست و یکم پرسپولیسی ها امروز در ورزشگاه آزادی میزبان نفت مسجدسلیمان هستند و امیدوارند با پیروزی برابر تیم انتهای جدول سه امتیاز رسیدن به سپاهان را کسب کنند و منتظر دیدار روز سه شنبه آلومینیوم و سپاهان باشند تا در صورت شکست زردهای اصفهانی رقابت را در هفته های آینده با جذابیت و حساسیت بیشتری دنبال کنند.

سرخ ها در این بازی دیاباته و سعید صادقی و احتمالا مهدی ترابی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند و همچنین گفته می شود دانیال اسماعیلی فر هم به دلیل سرماخوردگی به این بازی نخواهد رسید.

در بازی امروز علیرضا بیرانوند بار دیگر انتخاب اول پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی خواهد بود.

در خط دفاعی پرسپولیس با کمترین تغییر نسبت به دیدار قبلی برابر حریف حاضر خواهد شد. بنابراین گولسیانی-پورعلیگنجی- حنانوف و امیری خط دفاع چهار نفره سرخ ها را تشکیل خواهند داد.

میلاد سرلک و سینا اسدبیگی نیز بار دیگر به عنوان زوج خط میانی از بالاترین شانس نسبت به کمال کامیابی‌نیا برای حضور در ترکیب اصلی برخوردار هستند.

در سمت راست با توجه به غیبت اسماعیلی فر احتمالا امید عالیشاه به میدان خواهد رفت و در سمت چپ هم سروش رفیعی امروز این فرصت را دارد تا جایگزین ترابی شود.

خط حمله سرخ ها هم با زوج آل کثیر و محمد عمری تشکیل خواهد شد. هر چند احتمالا پریرا در این بازی فرصت بیشتری برای حضور در میدان خواهد داشت.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، وحدت حنانوف، وحید امیری، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، امید عالیشاه، سروش رفیعی، محمد عمری، عیسی آل کثیر.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر