|
کدخبر: 293349

کابوس پرسپولیس و استقلال را بشناسید!

ستاره جوان گل‌گهر طی این فصل نمایشی درخشان مقابل استقلال و‌ پرسپولیس به جا گذاشته است.

فوتبال کابوس پرسپولیس و استقلال را بشناسید!

دیدار با پرسپولیس در مرحله یک چهارم جام حذفی در شرایطی با برتری شاگردان یحیی گل‌محمدی و صعود سرخپوشان همراه شد که رضا شکاری بار دیگر موفق شد نمایشی درخشان از خود به جا بگذارد.

شکاری که در این جدال تک گل تیمش را به ثمر رسانده بود، در نیمه دوم بارها مدافعان پرسپولیس را با دردسر مواجه کرد و تا آستانه دستیابی به گل تساوی نیز پیش رفت.

ستاره جوان گل‌گهر که پیش از این مورد توجه پرسپولیس نیز قرار داشت، طی این فصل برابر استقلال دو پاس گل به نام خود کرده و برابر پرسپولیس نیز یک گل زده است تا شرایط قابل توجهی را برابر سرخابی‌ها دنبال کند. این در حالیست که پرسپولیس یک بار دیگر در لیگ برتر و در دیداری حساس در مسیر قهرمانی باید روبروی گل‌گهر قرار گیرد ‌ و به نظر می‌رسد شکاری با روندی که دنبال کرده باز هم یک مهره خطرناک علیه هدف سرخپوشان لقب گیرد و مدافعان پرسپولیس باید مراقب این بازیکن باشند.

شکاری البته در پایان بازی دو‌ تیم گل‌گهر و پرسپولیس در شرایطی استادیوم آزادی را ترک کرد که با مصدومیت از زانوی پای راست مواجه بود و باید دید شرایط او‌ برای بازگشت به ترکیب این‌تیم به چه شکل خواهد بود.

شکاری در این فصل مقابل استقلال در دو بازی رفت و برگشت دو پاس گل داده و در جام حذفی نیز تک گل تیمش را مقابل پرسپولیس زده تا اکنون برای تقابل دوباره با شاگردان یحیی گل‌محمدی یکی از خطرناک‌ترین بازیکنان این تیم محسوب شود.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها