|
کدخبر: 293306

کنایه سنگین مجیدی به پرسپولیسی‌ها

فرزاد مجیدی نسبت به شرایط استقلال و حواشی دربی واکنش نشان داد.

فوتبال کنایه سنگین مجیدی به پرسپولیسی‌ها

فرزاد مجیدی در خصوص حساسیت بالای لیگ گفت: رقابت در لیگ برتر بسیار زیاد شده اما به نظر من پرسپولیس فقط رو ورق شانس دارد و روی ورق هم به هیچ تیمی جام نمی‌دهند. به نظر من جنگ قهرمانی بین استقلال و سپاهان است و یکی از این دو تیم قهرمان می‌شوند.

مجیدی در ادامه افزود: من در نساجی بودم و می‌دانم بازی کردن در قائمشهر چقدر سخت است و به همین دلیل مطمئنم پرسپولیس در قائمشهر امتیاز از دست خواهد داد.

وی در خصوص پنالتی بحث برانگیز دربی گفت: متاسفانه با اشتباهات داوری بازی را برای پرسپولیس در آوردند. اشتباهات داوری اصولا به نفع پرسپولیس است و متاسفانه همیشه استقلال از اشتباهات داوری ضربه خورده است.

مجیدی در خصوص مشت‌های گره کرده پیروانی گفت: این آقا هر وقت مثل ما قهرمانی بدون باخت را تجربه کرد یا این که یک قهرمانی در آسیا گرفتند، بعد بیاید و مشت‌هایش را گره کند. ما نمی‌گوییم شما دو جام قهرمانی در آسیا بیاورید، فقط یکی را بیاورید و بعد برای ما کری بخوانید.من چند سال با عناوین مختلف در استقلال بودم و اجازه نمی‌دهم که یک نفر اینطوری برای هواداران استقلال کری بخواند. هواداران استقلال بهترین هواداران دنیا هستند و امیدوارم که در پایان فصل شادی سهم آن‌ها شود.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها