|
کدخبر: 293162

صبر ستاره محبوب استقلال تمام شد!

مهاجم استقلال بعد از اینکه عدم دریافتی‌اش از این باشگاه به پنجمین ماه خود رسید، با ارسال نامه‌ای خواهان مشخص شدن این موضوع شد.

فوتبال صبر ستاره محبوب استقلال تمام شد!

ارسلان مطهری مهاجم محبوب استقلالی‌ها که گل‌های حساسی برای این تیم به خصوص در دربی به ثمر رسانده، جدیدترین معترض نسبت به مشکلات مالی و عدم توجه مدیران این باشگاه نسبت به پرداخت مطالبات است.

در شرایطی که بعد از برد استقلال مقابل پارس جنوبی و صعود این تیم به جمع چهار تیم برتر جام حذفی، بازیکنان این تیم به صورت جمعی در گفت‌وگوهایی که با رسانه‌ها داشتند اعتراض خود را نسبت به عدم پرداختی باشگاه اعلام کرده بودند و خواهان مشخص شدن وضعیت‌شان بودند، ارسلان مطهری نیز طی نامه‌ای به باشگاه بابت این موضوع اخطار داده است.

باشگاه استقلال طی ماه‌های اخیر مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته و در نهایت بیشتر پیگیر بدهی‌های خارجی دردسرساز خود بوده تا این موضوع باعث شود در فاصله سه هفته مانده به پایان فصل، بازیکنان این تیم مطالبات زیادی را طلبکار باشند. باید دید در ادامه و در شرایطی که این تیم چه در لیگ برتر و خصوصا جام حذفی شانس زیادی برای قهرمانی خود متصور است، این مشکلات به چه شکل مدیریت خواهد شد.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها