|
کدخبر: 293161

خطر بیخ گوش آچار فرانسه پرسپولیس

پنج بازیکن پرسپولیس در نیمه دوم بازی با گل‌گهر از وحید کاظمی کارت زرد گرفتند.

فوتبال خطر بیخ گوش آچار فرانسه پرسپولیس

پرسپولیس در هفته‌های اخیر با چالش بزرگی مواجه شده و بسیاری از ستاره‌های این تیم با دریافت سه کارت زرد در آستانه محرومیت از بازی بعدی تیم‌شان قرار دارند. سرخ‌ها پیش از دربی در شرایطی که ده بازیکن در خطر محرومیت داشتند مقابل مس کرمان بازی کردند اما بدون تلفات به شهرآورد رسیدند.

در دربی نیز میلاد سرلک و عیسی آل‌کثیر اخطار گرفتند و میلاد سرلک، هافبک دفاعی مورد اطمینان یحیی، از بازی مقابل پیکان محروم شد. پرسپولیس در حال حاضر علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، وحدت حنانوف، سروش رفیعی، سینا اسدبیگی، وحید امیری، مهدی ترابی، مرتضی پورعلی‌گنجی و محمد عمری را در خطر محرومیت برای بازی حساس هفته بیست و نهم مقابل گل‌گهر دارد و این نفرات باید مقابل پیکان نهایت احتیاط را داشته باشند.

در شرایطی که پرسپولیس در لیگ با چنین چالشی رو به رو شده، در جام حذفی نیز بازیکنان یک اخطاره زیادی دارند که در صورت صعود پرسپولیس به فینال و دریافت کارت زرد مقابل هوادار نمی‌توانند تیم‌شان را همراهی کنند. سینا اسدبیگی، علیرضا بیرانوند و میلاد سرلک در بازی با سپاهان جریمه شدند و عیسی آل‌کثیر، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی و مرتضی پورعلی‌گنجی نیز در نیمه دوم بازی گل‌گهر از وحیدکاظمی کارت گرفتند.

یحیی گل‌محمدی در ۲+۳ بازی باقی‌مانده تیمش نیاز به همه ستاره‌هایش دارد و محرومیت آنها می‌تواند این تیم را در حساس‌ترین مقطع فصل تضعیف کند. باید دید از بین لیست بلند بالای نفرات در آستانه محرومیت در لیگ و جام حذفی آیا بازیکنی محروم خواهد شد یا خیر.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر