|
کدخبر: 285115

حمایت اسطوره بایرن از نویر

اولیور کان، مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ، معتقد است که مصدومیت نویر به قیمت از دست دادن قهرمانی بوندسلیگا برای این تیم تمام نخواهد شد.

فوتبال حمایت اسطوره بایرن از نویر

مصدومیت نویر که در تعطیلات پس از حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ به دلیل بی‌احتیاطی در اسکی ایجاد شد به دردسری جدی برای بایرن مونیخ تبدیل شده است.

این مصدومیت به حدی جدی بود که این بازیکن را مجبور کرد پایش را به تیغ جراحان بسپارد. پیش از این گفته شده بود که او احتمالا تا زمان برگزاری اردوی پیش فصل در تابستان آینده قادر به همراهی تیمش نخواهد بود اما ممکن است این زمان طولانی‌تر هم شود.

غیبت نویر در ادامه فصل بایرن را وادار کرد که به فکر جذب دروازه‌بان جدیدی باشد اما آنها هنوز موفق نشدند گزینه مدنظرشان را به خدمت بگیرند و این باعث ایجاد نگرانی و تردید بسیاری در بین هواداران این تیم شده است.

کان در پاسخ به این سوال که آیا اشتباه نویر به قیمت از دست دادن قهرمانی بوندسلیگا برای بایرن تمام خواهد شد به بیلد گفت:« نه! فکر می‌کنم ما در شرایط خوبی قرار داریم. مشکلی در زمینه دروازه‌بانی نداریم. اولریش در نیم فصل اول نمایش واقعا خوبی داشت و نشان داد که قابل اعتماد است. من هیچ نکته منفی درباره خودمان نمی‌بینم.»

او درباره تلاش این باشگاه برای جذب دروازه‌بان جدید اظهار داشت:« تنها خطری که ما را تهدید می‌کند این است که اولریش مصدوم شود. ما دروازه‌بانان خوبی پس از او داریم که تنها مشکل‌شان این است که تجربه کافی ندارند.»

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها