|
کدخبر: 291467

۳ تفنگدار استقلال را بشناسید + عکس

سه بازیکن استقلال که به احتمال فراوان در دیدار برابر هوادار به میدان می‌روند، از روحیه بالایی برخوردارند.

فوتبال ۳ تفنگدار استقلال را بشناسید + عکس

چهار اخطاره شدن ۲ بازیکن خارجی استقلال و البته پایان محرومیت روزبه چشمی، باعث شده تا او به همراه ۲ بازیکن دیگر استقلال یعنی صالح حردانی و حسین مرادمند برای بازگشت به ترکیب اصلی در دیدار هفته بعد برابر هوادار، امید زیادی داشته باشند.

اخطاری که روزبه در دیدار هفته بیست و چهارم دریافت کرد، منجر به محرومیت او برابر آلومینیوم شد تا این بازیکن از پای تلویزیون نظاره گر عملکرد هم تیمی‌هایش باشد. با این حال، آبی ها در اراک تلفات دیگری دادند و این بار سیلوا و یامگا چهار کارته شده و از بازی هفته بعد محروم شدند.

از آنجایی که بازگشت چشمی به ترکیب اصلی قطعی است، ساپینتو برای انتخاب جانشین بازیکنان خارجی تیمش ۲ راه پیش رو دارد. حضور حردانی در سمت راست قطعی است اما سرمربی پرتغالی می‌تواند از روزبه در پست مدافع استفاده کند و یا اینکه او به مانند همیشه و به عنوان هافبک دفاعی انجام وظیفه کند تا حسین مرادمند در خط دفاعی به کار گرفته شود.

مرادمند-تمرین

مرادمند که پس از مصدومیت در دیدار هفته چهاردهم برابر مس رفسنجان از میادین به دور بود، هفته قبل و برای دقایقی مقابل آلومینیوم به میدان رفت تا به شرایط بازی برگردد. مسئله ای که شانس او برای حضور فیکس در بازی با هوادار نیز افزایش داده است.

در شرایطی که استقلال پس از این بازی باید به مصاف پرسپولیس برود، در نتیجه حردانی و مرادمند از انگیزه‌های زیادی برخوردار هستند تا با درخشش برابر هوادار، شانس حضور در دربی پایتخت را نیز داشته باشند.

منبع: ورزش سه
  • احمد بهزادی نژاد ارسالی در

    هوادار درحقیقت تیم دوم استقلال است ودرای ن چندسال هرگز درلیگ از استقلال امتیاز نگ رفته است وبسیاری از پولهای استقلال که وض عیت مشخصی نداردبه هوادارپرداخت شده و است قلال بازیکن زیادی جذب میکند که انهارابه هوادار میدهد اینگونه هرسال شش امتیاز به استقلال اهدا میشود وهوادارامتیازات بسیار ی از رقبای استقلال میگیرد که این موضوع د ر قهرمانی استقلال در لیگ قبل قابل کتمان نیست وهمیشه مربیان استقلالی در هوادارهست ندبرای تحقق این اهداف .

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها