|
کدخبر: 291377

اسلحه مرگبار ساپینتو در دربی

مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال آمار جالبی در این تیم داشته و یکی از عوامل موفقیت آبی‌پوشان در لیگ برتر به شمار می‌رود.

فوتبال اسلحه مرگبار ساپینتو در دربی

تیم فوتبال استقلال با توجه به شکست سپاهان مقابل تراکتور تبریز هم‌امتیاز صدرنشین لیگ برتر شد تا امیدهایش برای رسیدن به قهرمانی زیاد شود. شاگردان ریکاردو ساپینتو با ۵۲ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارند. کوین یامگا و رافائل سیلوا دو بازیکن خارجی استقلال از ارکان‌ موفقیت آبی‌پوشان بوده‌اند، بازیکنانی که به واسطه عدم شکایت از باشگاه به دلیل پرداخت نشدن مطالبات‌شان بین هواداران استقلال محبوبیت دو چندانی پیدا کرده‌اند.

این دو بازیکن با دریافت کارت زرد در بازی با آلومینیوم اراک در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر از همراهی استقلال در دیدار شنبه آینده با هوادار تهران محروم شدند. یامگا در حالی در این دیدار غایب است که امسال در همه مسابقات آبی‌پوشان در لیگ و جام حذفی به میدان رفته است. این بازیکن فرانسوی - کامرونی که برخی او را الماس استقلال می‌دانند سال گذشته نیز جزو نفراتی بود که بیشترین دقایق بازی در ترکیب آبی‌پوشان را داشت.

یامگای ۲۶ ساله فصل گذشته در شرایطی به استقلال پیوست که هم‌تیمی سعید عزت‌اللهی در وایله بلدکلوب دانمارک و طبق گفته هافبک تیم ملی در تیم دانمارکی نیمکت‌نشین بود.

او در حالی با قرارداد دو ساله به ایران آمد که فصل گذشته رقم قراردادش ۲۵۰ هزار دلار بود و امسال بدون در نظر گرفتن آپشن‌ها به ۳۵۰ هزار دلار می‌رسد. ابتدای امسال، الحاقیه‌ای به قراردادش اضافه و رقم قراردادش چند برابر شد اما بدون در نظر گرفتن اینکه چنین کاری درست بود یا نه؛ کمتر هواداری پیدا می‌شود که دلش نخواهد یامگا در استقلال بماند.

مدافع - هافبک استقلال فصل گذشته ۱۰ گل برای استقلال به ثمر رساند و دومین گلزن برتر لیگ لقب گرفت. یامگا امسال هم با ۷ گل زده عملکرد خوبی در استقلال داشته است.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها