|
کدخبر: 290629

بازگشت مسی به بارسا مشروط شد

روزنامه اسپانیایی شرایط ویژه برای بازگشت لیونل مسی به بارسلونا را مطرح کرده است.

فوتبال بازگشت مسی به بارسا مشروط شد

روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیوو چاپ کاتالونیا با ارائه نقشه‌ی راهی برای باشگاه بارسلونا نوشته این باشگاه برای موفقیت در جذب لیونل مسی باید به چهار الزامی که در این برنامه گنجانده شده عمل کند.

با توجه به اینکه لیونل مسی تابستان آینده به پایان قراردادش با پی‌اس‌جی می‌رسد و این روزها از شرایط خود در پاریس به هیچ وجه راضی نیست امید کاتالان‌ها برای بازگشت این ستاره به تیمشان افزایش یافته است.

موندو دپورتیوو در گزارش خود نوشته عملیات بازگرداندن مسی از جمعه گذشته رسما در بارسلونا کلید خورده و ژاوی و مدیران ورزشی بارسا از همین حالا در سناریوهای خود مسی را بازیکن فصل آینده خود می‌دانند. چهار الزامی که این روزنامه برای نقشه راه بازگشت لیونل مسی به نوکمپ ضروری می‌داند از این قرار است:

مورد اول این است که بارسلونا در وهله اول باید پیشنهادی مناسب از نظر مالی و ورزشی به مسی ارائه دهد. شایعات در بارسلونا حاکی است که بارسا امیدوار است مسی را با قیمتی پایین‌تر از آنچه ستاره آرژانتینی در نظر دارد به خدمت بگیرد.

دوم اینکه لاپورتا باید شخصا با مسی تماس گرفته و با او ملاقات کند. لاپورتا در این دیدار باید برای لئو توضیح بدهد که در تابستان ۲۰۲۱ دقیقا چه اتفاقاتی افتاد. تنها در این صورت است که دلخوری مسی از لاپورتا و اتفاقات آن سال از بین خواهد رفت.

مورد سوم اینکه بارسا باید به مسی توضیح بدهد که واکنش لالیگا به قرارداد بازگشت او چه خواهد بود؟ خاویر تباس رئیس لالیگا اصرار دارد که مجموع دستمزدهای بارسا باید دست کم ۲۰۰ میلیون یورو کاهش یابد و بارسا باید این را توضیح بدهد که با این شرایط چطور می‌تواند دستمزد مد نظر لئو را به او پرداخت کند.

در نهایت اینکه بارسا باید تضمین بدهد که جزئیات مذاکرات مخفی خواهد ماند. این هم یکی از جزئیاتی است که برای مسی اهمیت زیادی دارد. همین که بارسلونا این روزها در حالی که زمان زیادی در تابستان باقی مانده به شکل‌های مختلف تایید کرده که تماس‌هایی با مسی برقرار کرده به طور حتم او را ناراحت کرده است. او دست کم چهار بازی خانگی دیگر در پیش دارد که باید در پارک دو پرنس به میدان برود و نمی‌خواهد هواداران پی‌اس‌جی ماه‌های باقی‌زمانده را برایش جهنم کنند.

منبع: ورزش۳

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها