|
کدخبر: 290618

اسلحه پنهان یحیی در دربی

شیخ دیاباته در آخرین دیدار پرسپولیس برابر مس رفسنجان از دقیقه ۸۵ جانشین مهدی عبدی شد که راه به جایی هم نبرد.

فوتبال اسلحه پنهان یحیی در دربی

در حالی که شیخ دیاباته مهاجم بلندقامت و تنومند پرسپولیسی‌ها این روزها با رفع مصدومیت‌های سریالی حضوری فعال در تمرینات قرمزها دارد و می‌تواند برای تیمش بازی کند، اما یحیی گل‌محمدی در بازی مقابل مس رفسنجان باز هم ترجیح داد از این بازیکن تنها در دقایق پایانی بازی استفاده کند و دیاباته جایی در ترکیب ثابت این تیم مقابل مس نداشت.

گفته می‌شود مصدومیت‌های سریالی این بازیکن در زمان‌هایی که قرمزها به او نیاز داشتند به‌مانند بازی رفت مقابل استقلال که لوکادیا هم از این تیم جدا شده بود و همچنین ۲ بازی حساس مقابل سپاهان موجب شده تا یحیی گل‌محمدی و اعضای کادرفنی قرمزها دیگر روی او حساب نکنند اما...

شنیدیم یحیی گل‌محمدی حساب ویژه‌ای روی شیخ دیاباته برای بازی هفته بیست‌وهفتم مقابل استقلال تهران باز کرده است.

شیخ دیاباته پیش از دربی رفت و در بازی با سپاهان اصفهان مصدوم شد. در آن مقطع دکتر حقیقت، پزشک تیم فوتبال پرسپولیس به سایت این باشگاه گفت: شیخ دیاباته در دیدار مقابل سپاهان از ناحیه چهارسر ران دچار آسیب‌دیدگی شد.

از لحظه وقوع مصدومیت، اقدام‌های پزشکی لازم انجام شد و در نهایت بررسی‌های تکمیلی و پاراکلینکی نیز صحت تشخیص را معلوم کرد. به این ترتیب، این بازیکن فعلا باید برنامه اختصاصی خود را دنبال کند. تلاش کار پزشکی در جهت به حداقل رساندن دوران بهبودی است تا دیاباته در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار کادر فنی قرار بگیرد.

شیخ-دیاباته

دیاباته اما مدت‌ها مصدوم بود و دربی را هم از دست داد اما به نظر می‌رسد دیدار حساس هفته بیست‌وهفتم با استقلال آخرین فرصت این مهاجم اهل مالی باشد.

یحیی گل‌محمدی هم ابتدا شیخ دیاباته را نمی‌خواست. دلیل اصلی رد کردن دیاباته توسط گل‌محمدی، وضعیت بدنی او بود. دیاباته فصل آخر حضورش در استقلال، فقط ۶ بازی از ۳۰ بازی لیگ برتر در ترکیب اصلی قرار گرفت. ۱۸ مسابقه را به‌خاطر مصدومیت از دست داد و ۶ بازی، پس از هر مصدومیت به عنوان بازیکن ذخیره به زمین رفت.

او در هفته یازدهم، دو گل به تراکتور زد و در هیچ بازی دیگری، نتوانست دروازه حریف را باز کند. دیاباته فصلی که به آقای گلی لیگ برتر رسید هم ۹ بازی را به‌خاطر مشکلات جسمانی از دست داد. فصل پیش، شرایط او در الغرافه کمی بهتر بود. دیاباته هفته چهارم به ترکیب تیمش رسید و پس از آن، ۱۶ بازی از ۱۹ بازی باقی‌مانده توانست برای الغرافه در لیگ ستارگان بازی کند. با شروع لیگ قهرمانان اما، مشکلات دیاباته هم آغاز شد و او فقط دو بازی برای تیمش به میدان رفت. گل‌محمدی نگران بود که به خاطر مصدومیت‌های پرتعداد دیاباته، نتواند روی او برای حل مشکل خط حمله تیمش حساب باز کند و از قضا پس از جذب این مهاجم همین اتفاق رخ داد.

حالا شاید شیخ دیاباته شانس اندکی برای ماندن در پرسپولیس داشته باشد و آن هم گل‌زنی و درخشش برابر تیم سابق خودش استقلال!

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها