|
کدخبر: 290479

یک گزینه جذاب برای نیمکت پرسپولیس

آن طور که از شواهد و قرائن پیداست یحیی گل محمدی چه قهرمان لیگ برتر شود و چه نشود، از پرسپولیس جدا خواهد شد!

فوتبال یک گزینه جذاب برای نیمکت پرسپولیس

در خبرها داشتیم مدیران پرسپولیس برای فصل آینده با دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی به توافق رسیده‌اند!

باشگاه پرسپولیس در حالی که قهرمان نیم فصل لیگ برتر شد اما حالا از کورس قهرمانی عقب مانده و با سپاهان ۴ امتیاز فاصله دارد. تیم گل‌محمدی در آخرین بازی لیگ در سال ۱۴۰۱ مقابل سپاهان در استادیوم آزادی شکست خورد تا علاوه بر زیاد شدن فاصله این دو تیم، از استقلال هم عقب بیفتد و در رده سوم قرار بگیرد.

حال خبر رسیده که مدیران باشگاه پرسپولیس تصمیم دارند برای فصل آینده دیگر با گل‌محمدی ادامه ندهند و به دنبال مربی جدید برای تیم خود هستند. باشگاه پرسپولیس مذاکرات اولیه خود را با دراگان اسکوچیچ برای فصل آینده اغاز کرده و به احتمال زیاد سرمربی سابق تیم ملی بعنوان سرمربی جدید پرسپولیس برای فصل اینده انتخاب خواهدشد.

نکته جالب اینکه شنیدیم دراگان اسکوچیچ حاضر است با قرارداد ریالی به پرسپولیس آمده و هدایت این تیم را برعهده بگیرد. ظاهرا یک پیشکسوت پرسپولیسی واسطه دراگان اسکوچیچ با مدیران این باشگاه است و حتی مدعی شده است این مربی کروات حاضر است به جای قرارداد دلاری که تأمین آن سخت است با قرارداد ریالی با تیم ایرانی قرارداد منعقد کند.

اسکوچیچ-مربی

زمانی که دراگان به عنوان سرمربی جدید تیم ملی ایران معرفی شد، بسیاری شوکه شدند. آن زمان شایعه شده بود از بین علی دایی و امیر قلعه‌نویی قرار است یکی هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد ولی در عین ناباوری، فدراسیون که آن روزها، شبیه همین امروز، با سرپرست اداره می‌شد و حیدر بهاروند اداره امور را بر عهده گرفته بود، از دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی جدید تیم ملی نام برد. آن زمان یکی از دلایل انتخاب این مرد کروات، قیمت پایین و قرارداد ریالی او عنوان شد. فدراسیون وقت با اشاره به مشکلاتی که بعد از شکایت کی‌روش و ویلموتس رقم خورد و ادعای میلیون دلاری از ایران داشتند، مدعی شدند با دراگان اسکوچیچ قرارداد ریالی بسته و ارزش آن را رقمی حدود پنج میلیارد تومان توصیف کردند.

ماجرا را صفی‌الله فغان‌پور مسئول حقوقی سابق فدراسیون این‌طور شرح داده بود: «با توجه به تجربه‌ای که از قرارداد ویلموتس داشتیم، آقای بهاروند به عنوان سرپرست وقت فدراسیون فوتبال، عقد قرارداد با اسکوچیچ را بر عهده یک تیم حقوقی گذاشت. تیمی متشکل از بازاریابی، مالی و کارشناسان حقوقی تشکیل شد که هفت، هشت نفر بودیم. ما قرارداد را به صورت ریالی تنظیم، صورت‌جلسه و امضا کردیم.»

حالا سرمربی کروات و سابق تیم ملی ایران که به خوبی با شرایط کشورمان آشناست حاضر شده است با قرارداد ریالی قرارداد ببندد.

اسکوچیچ تصور می‌کرد به پشتوانه سرمربیگری در تیم ملی ایران موفق شود تیمی در حاشیه خلیج فارس پیدا کند اما حالا بیکار مانده و برهمین اساس حاضر است قرارداد ریالی هم ببندد!

منبع: خبر ورزشی
  • ناشناس ارسالی در

    با‌این‌سرمربی‌سقوطتیم‌پرسپولیس‌را‌به‌لیگ.دسته‌یک‌تبریک‌می‌گوییم

  • ناشناس ارسالی در

    این مربی به درد پرسپولیس نمیخوره

  • محمد ارسالی در

    بهترین گزینه کلوپ با پپ با حداقل ناگلزمن

  • ناشناس ارسالی در

    باید یحیی باشه اسکوچیچ بدردنمیخوره

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها