|
کدخبر: 288942

سیم خاردار استقلال ماندنی شد؟

مدیران باشگاه استقلال درصدد تمدید قرار داد رافائل سیلوا بازیکن برزیلی خود هستند.

فوتبال سیم خاردار استقلال ماندنی شد؟

رافائل سیلوا در زمستان سال ۱۴۰۰ به جمع آبی پوشان استقلال پیوست و پس از حدود یک سال از زندگی در کشورمان در حال حاضر از شرایطش در استقلال کاملاً راضی است. مدافع برزیلی تیم استقلال که در فصل جاری به عنوان مهره ثابت (غیر از بازی مقابل صنعت نفت آبادان که یک دقیقه هم برای استقلال به میدان نرفت) در سایر دیدارهای این تیم بازی کرده, حالا از بازگشت عارف غلامی به خط دفاعی بسیار خرسند است.

رافائل سیلوا در طول دیدارهای لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام این فصل کنار بازیکنانی مثل مرادمند ، سیاوش یزدانی و روزبه چشمی در خط دفاعی استقلال به میدان رفت اما همواره از حضور کنار عارف غلامی بیش از هر بازیکن دیگری در استقلال رضایت دارد.

بد نیست بدانید ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم نیز از عملکرد سیلوا بسیار راضی است و او را یکی از با ثبات ترین بازیکنان تیم می‌داند. حتی هواداران تیم نیز از سبک بازی وی در خط دفاعی که با کمترین اشتباه همراه است ابراز خرسندی می‌کنند.

این موضوع باعث شد تا مدیران باشگاه استقلال درصدد تمدید قرارداد این مدافع برزیلی باشند چراکه سیوا بازیکن با ثباتی است و از آنجا که حاشیه هم ندارد یکی از مهره‌های تاثیرگذار تیم است . بنابراین مذارکرات اولیه با سیلوا و مدیر برنامه‌هایش برای تمدید این برزیلی بی حاشیه در دستور کار مسئولان باشگاه قرار گرفته است.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر