|
کدخبر: 288476

۶ گزینه جذاب برای جانشینی کی روش

احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام کرده که سرمربی جدید تا پیش از ۲۰ اسفند معرفی خواهد شد.

فوتبال ۶ گزینه جذاب برای جانشینی کی روش

جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال روز گذشته با محوریت بررسی گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی برگزار شد.

اولین نکته‌ای که پیش از بررسی گزینه‌ها درباره آن صحبت شد، ایرانی یا خارجی بودن سرمربی تیم ملی بود. جمع بندی اعضا روی گزینه خارجی بود با این پیش شرط که ابتدا منابع مالی آن تأمین شود تا بار دیگر فدراسیون با چالشی همانند ماجرای ویلموتس مواجه نشود.

مهدی تاج پیش از این برای تأمین منابع مالی با معاون اول رئیس جمهور نامه نگاری و از وی درخواست وقت کرده بود. هر چند محمد مخبر در واکنش به این موضوع گفت که رئیس فدراسیون این موضوع را با وزیر ورزش پیش می‌برد اما با توجه به سانحه‌ای که برای سجادی پیش آمده و وی تحت درمان است و فرصت کوتاه فدراسیون برای انتخاب سرمربی، به نظر می‌رسد رایزنی در این زمینه باید با دولت صورت گیرد. در صورتی که منابع مالی تأمین نشود فدراسیون سراغ گزینه داخلی خواهد رفت.

در جلسه هیئت رئیسه اسامی چند مربی خارجی از جمله ژوزه مورایس سرمربی سپاهان، پاکو خمس سرمربی تراکتور، فیلکس سانچس سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال قطر، برانکو ایوانکوویچ و البته یک مربی ایتالیایی که با او صحبت‌های اولیه شده، به میان آمد و اعضا درباره آنها تبادل نظر کردند.

در کنار این افراد، نام امیر قلعه‌نویی، جواد نکونام و حسین فرکی به عنوان گزینه‌های ایرانی مطرح شد هر چند قلعه‌نویی و فرکی پیش از این انصراف‌شان را از سرمربیگری تیم ملی اعلام کرده‌اند.

احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام کرده که سرمربی جدید تا پیش از ۲۰ اسفند معرفی خواهد شد. باید دید فدراسیون در این مدت کوتاه می‌تواند پول لازم برای جذب مربی خارجی را فراهم کند یا به ناچار سراغ مربی ایرانی خواهد رفت.

منبع: تسنیم
  • ناشناس ارسالی در

    نکونام یه آدم ****

ارسال نظر