|
کدخبر: 288040

خانه نشینی بمب پرسپولیس تا نوروز!

۲ خرید پرسروصدای پرسپولیس با مصدومیت نسبتا شدیدی مواجه شده اند.

فوتبال خانه نشینی بمب پرسپولیس تا نوروز!

پرسپولیس بعد از بازگشت از اصفهان تمرینات خود را به‌طور مستمر در تهران ارائه داد تا با آمادگی کامل به مصاف نفت مسجدسلیمان برود. سرخپوشان در اسفندماه جاری بازی‌های حساسی را مقابل نفت مسجدسلیمان در تهران، تراکتور در تبریز و سپاهان در تهران پیش‌رو دارند که اگر این بازی‌ها را با پیروزی پشت سر بگذارند شانس زیادی برای بازگشت به صدر جدول خواهند داشت. این همان چیزی است که یحیی و کادرش برای سرخپوشان برنامه‌ریزی کرده‌اند. اما در این مسیر یحیی نمی‌تواند روی دو بازیکن تیمش حساب باز کند. سعید صادقی که رباط داخلی‌اش ضرب خورده باید چند هفته فیزیوتراپی کند تا شرایط بازی کردن را داشته باشد.

صادقی خیلی نمی‌تواند ریسک کند چراکه در آن صورت ممکن است رباطش آسیب جدی ببیند. در سوی دیگر شیخ دیاباته هم از ناحیه چهار سر ران آسیب دیده که سه هفته باید به فیزیوتراپی بپردازد. مصدومیت شیخ همان آسیب‌دیدگی همیشگی است که با چند هفته فیزیوتراپی و کار با دستگاه برای مدتی برطرف می‌شود اما مجدد بعد از چند وقت تشدید می‌شود.

این یعنی اینکه یحیی تا پایان سال نمی‌تواند روی دیاباته حساب کند هرچند که او با شرایطی که این بازیکن دارد کلا قیدش را زده است. در شرایط فعلی لئاندرو پریرا و عیسی آل‌کثیر گزینه‌های یحیی برای خط حمله هستند و عبدی هم همچنان باید برای بازگشت به ترکیب اصلی تلاش کند. در جریان بازی سپاهان و پرسپولیس در مرحله یک‌هشتم جام حذفی نیز مهدی ترابی و محمد عمری دچار مصدومیت شدند که آنها در تمرین دیروز بدون مشکل حاضر شدند و مشکلی برای همراهی سرخپوشان در بازی روز دوشنبه با نفت مسجدسلیمان ندارند.

منبع: فرهیختگان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها