|
کدخبر: 287711

پیام ستاره تیم ملی ایران برای ژابی آلونسو

بالاخره فرصت به سردار آزمون رسید و او هم به بهترین شکل پاسخ اعتماد ژابی آلونسو را داد.

فوتبال پیام ستاره تیم ملی ایران برای ژابی آلونسو

بعد از پایان جام جهانی قطر و شروع دوباره رقابت‌های باشگاهی به وضوح شاهد این موضوع بودیم که ژابی آلونسو مهاجمان دیگر خود را به سردار آزمون ترجیح می‌دهد. در واقع به نظر می‌رسید که سرمربی اسپانیایی اعتقاد خاصی به سردار ندارد.

در ادامه شایعاتی پیرامون احتمال جدایی سردار آزمون از بایرلورکوزن در نقل و انتقالات زمستانی مطرح شد و حتی این بازیکن ایرانی در آستانه انتقال به مارسی فرانسه نیز قرار داشت اما در نهایت توافق حاصل نشد تا سردار جدایی زودهنگامی را از لورکوزن تجربه نکند.

با این همه چه کسی است که از قابلیت‌های فوق العاده سردار آزمون خبر نداشته باشد. او پیش از این به وضوح این مسئله را در تیم ملی و تیم‌های باشگاهی خود به اثبات رسانده و حتی بارها شاهد درخشش سردار آزمون در بالاترین سطح فوتبال اروپا یعنی لیگ قهرمانان نیز بوده‌ایم.

در نهایت شب گذشته بالاخره فرصت به سردار آزمون رسید تا در ترکیب اصلی بایرلورکوزن به میدان برود. جایی که شاگردان ژابی آلونسو در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت‌های بوندسلیگا به مصاف ماینتس رفتند و سردار در این مسابقه ۹۰ دقیقه در ترکیب لورکوزن حضور داشت.

اگرچه بایرلورکوزن دیشب شکست تلخی را در خانه تجربه کرد اما سردار آزمون یک نمایش درخشان و امیدوار کننده داشت و نشان داد که به روزهای خوب خود بازگشته است. ستاره ایرانی که با انگیزه‌های متفاوتی در ترکیب لورکوزن حاضر شده بود دیشب همه کار کرد و فقط در گلزنی ناکام بود.

سردار در نیمه اول بازی یک پنالتی برای تیمش گرفت که البته توسط ادموند تاپسوبا از دست رفت. او در ادامه به شکلی استادانه پاس گل اول تیمش را برای ندیم امیری ارسال کرد. در نیمه دوم هم سردار خیلی به گلزنی نزدیک شده بود اما با بدشانسی مانع این امر شد؛ جایی که ضربه او به تیر دروازه ماینتس برخورد کرد اما در ادامه پاتریک شیک آن را تبدیل به گل کرد.

آزمون دیشب از نظر آمار و ارقام نیز عملکرد قابل توجهی داشت. او ۳۵ لمس توپ داشت، دقت پاس ۸۳ درصدی را به ثبت رساند، یک شانس بزرگ گلزنی ایجاد کرد، یک تکل موفق و شش بازپس گیری توپ داشت و در نهایت یکی از بهترین بازیکنان لورکوزن در بازی دیشب بود.

هر طور که بود داستان سردار آزمون و باشگاه بایرلورکوزن در ژانویه به پایان خط رسیدند و حالا در ادامه فصل اوضاع می‌تواند کاملا متفاوت رقم بخورد. عملکرد شب گذشته مهاجم ایرانی یک پیام مهم برای سرمربی لورکوزن یعنی ژابی آلونسو داشت و نشان داد که اگر آلونسو در ادامه فصل نیز به اعتماد خود به سردار ادامه دهد ضرر نخواهد کرد.

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها