|
کدخبر: 287272

خط و نشان ستاره محبوب آبی ها برای حریف

ریس جیمز، ستاره انگلیسی چلسی، در آستانه دیدار این تیم مقابل دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا گفت چلسی شرایط خوبی را سپری می‌کند و می‌تواند به مرحله یک‌ چهارم این رقابت‌ها صعود کند.

فوتبال خط و نشان ستاره محبوب آبی ها برای حریف

چلسی روز چهارشنبه به آلمان سفر می‌کند تا در بازی رفت مرحله یک‌ هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بوروسیا دورتموند برود.

شاگردان گراهام پاتر در حالی در سیگنال ایدونا پارک مقابل زردپوشان آلمانی خواهند ایستاد که در لیگ برتر انگلیس شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند. آن‌ها روز شنبه در مقابل وستهم ۱-۱ متوقف شدند و سه بازی اخیر خود را بدون کسب پیروزی پشت سر گذاشته‌اند.

اما ریس جیمز در آستانه بازی با دورتموند در مصاحبه با خبرنگاران گفت که چلسی به قدرت خود آگاه است و مطمئن است می‌تواند با عبور از سد دورتموند به مرحله بعدی لیگ قهرمانان برسد.

نقل و انتقالات زمستانی؟

من از پنجره‌های نقل و انتقالات واقعا متنفرم به خصوص در ماه ژانویه چون در زمستان ما در اوج شلوغی برنامه بازی‌ها هستیم و سر و صدای زیادی که به خاطر نقل و انتقالات ایجاد می‌شود فوتبالیست‌ها را خیلی تحت فشار می‌گذارد. به نظرم این همه تنش و استرس واقعا زیادی است.

انتقاد از تقویم فشرده مسابقات در فوتبال انگلیس

 به محض اینکه یک بازی تمام می‌شود ما سریعاً برای بازی بعدی آماده می‌شویم. برنامه بازی‌های لیگ برتر آن‌قدر فشرده است که واقعا زمانی برای ریکاوری و رسیدن به آمادگی مناسب بدنی باقی نمی‌ماند.

تساوی ۱-۱ چلسی در بازی اخیر مقابل وستهم

    بازی با وستهم بازی عجیبی بود. ما در جریان مسابقه دقایق خوبی داشتیم ولی می‌توانستیم بهتر کار کنیم. به نظرم حق ما تساوی نبود و باید پیروز می‌شدیم. هواداران باید صبور باشند چون به زودی نتایج ما تغییر خواهد کرد.

خریدهای جدید چلسی

    من از بازی کردن با بازیکنان جدید لذت می‌برم. چون آدم واقعا نمی‌داند چه انتظاری باید از آن‌ها داشته باشد. هر چقدر سریع‌تر بتوانند سازگار شوند و جا بیفتند بیشتر می‌توانند به تیم کمک کنند.

لیگ قهرمانان امسال؟

    چلسی در آینده یکی از قدرت‌های دنیا است

    به نظر من هیچ جامی نیست که چلسی نتواند ببرد. با تیمی که الان در حال ساخته شدن است، با این همه بازیکن جوان درجه‌ یک شک ندارم چلسی یکی از بهترین تیم‌های دنیا خواهد شد.

    در بازی با دورتموند باید آرامش داشته باشیم و با تمرکز فقط فوتبال خودمان را بازی کنیم. ما قدرت خودمان را می‌شناسیم و شک ندارم توان این را داریم که دورتموند را شکست داده و به مرحله بعد صعود کنیم.

منبع: پارس فوتبال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها