|
کدخبر: 287193

بمب استقلال رسما خنثی شد!

کریمی عضو هیات‌مدیره استقلال: متاسفانه بازیکن جدید نمی‌توانیم بگیریم. از نظر من با تمام مشکلاتی که داریم این اتفاق نمی‌تواند بیفتد. باید با هوادار رو راست باشیم.

فوتبال بمب استقلال رسما خنثی شد!

درحالی‌که طی روزهای اخیر و بعد از باز شدن پنجره استقلال به‌دفعات این موضوع از سوی برخی از مسئولان باشگاه مطرح شده است که این باشگاه در صدد آن است تا یک بازیکن آزاد خارجی را جذب کند، با این وجود کریمی عضو هیات‌مدیره استقلال نظر دیگری دارد.

وی در این زمینه گفت: «متاسفانه بازیکن جدید نمی‌توانیم بگیریم. از نظر من با تمام مشکلاتی که داریم این اتفاق نمی‌تواند بیفتد. باید با هوادار رو راست باشیم. نمی‌شود بازیکن جدید گرفت. البته صحبت از حضور برخی بازیکنان در ایران بود که از ابتدا هم مشخص بود چنین بازیکنانی اصلا به ایران نمی‌آیند چه برسد به اینکه بخواهند در استقلال بازی کنند.»

در این زمینه لازم به ذکر است که روز گذشته نیز به این موضوع اشاره کردیم که اگر قرار به خرید بازیکن جدید هم باشد از آنجایی که قوانین داخلی در فوتبال ایران استقلال را از انجام چنین کاری منع می‌کند، این باشگاه ابتدا باید نسبت به تسویه‌حساب با استراماچونی اقدام لازم را به عمل آورده و سپس درصورتی‌که هنوز نظر مسئولان و کادرفنی این باشگاه روی جذب بازیکن جدید مثبت باشد تازه در این زمان آبی‌ها می‌توانند بازیکن خارجی به شرط آزاد بودن را جذب کنند.

منبع: خبرنامه دانشجویان ایران

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها