|
کدخبر: 285812

در آخرین روز نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران چه گذشت؟

پنجره نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران بسته شد.

مهلت فعالیت باشگاه‌ها در پنجره نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران به پایان رسید.

از این پس باشگاه‌ها مجاز هستند تنها بازیکنان آزاد را به خدمت بگیرند و جابجایی بازیکنان در غیر این صورت امکان پذیر نیست.

آخرین روز فعالیت باشگاه‌های ایرانی برای جذب، جدایی و جلب بازیکنان مورد نظرشان با اتفاقات گوناگونی همراه بود که خلاصه‌ای از آنچه در آخرین روز نقل و انتقالات زمستانی گذشت را اینجا می‌خوانید:

سیاوش یزدانی، مدافع تیم استقلال تهران که با تصمیم ریکاردو ساپینتو در لیست خروجی قرار گرفته بود نه قراردادش را فسخ کرد و نه حاضر با جدایی شد تا باشگاه در نهایت قرارداد او را یکطرفه فسخ کند.

 کاوه رضایی، مهاجم تیم تراکتور تبریز قراردادش با این تیم را فسخ کرد، اما بدون تیم باقی ماند. استقلال تهران به عنوان مقصد او نام برده شده بود، اما او اکنون بازیکن آزاد است و تیم جدیدش را معرفی نکرده است.

رشید مظاهری، دروازه‌بان تیم سپاهان اصفهان پس از فسخ قرارداد در انتقالی عجیب به تیم پیکان تهران منتقل شد و تا پایان فصل به جمع شاگردان مجتبی حسینی ملحق شد.

 سیامک نعمتی، مدافع تیم پرسپولیس از نظر یحیی گل محمدی در لیست خروجی قرار گرفت، اما عدم توافق با باشگاه برای دریافت رضایت‌نامه موجب شد تا در نهایت برای نیم فصل دوم هم در جمع سرخپوشان باقی بماند.

قرارداد وریا غفوری، مدافع تیم فولاد خوزستان فسخ شد و در حالیکه گفته می‌شد به تیم پیکان ملحق می‌شود، او بدون تیم ماند. مشخص نیست غفوری به تیم جدیدی منتقل می‌شود یا خیر.

محمد نژادمهدی، مدافع سپاهان با عقد قرار دادی یک و نیم ساله به باشگاه فولاد خوزستان پیوست.

منبع: مخاطب 24

ارسال نظر