|
کدخبر: 285788

یحیی به این بازیکن روی خوش نشان می دهد؟

هنوز مشخص نیست یحیی گل محمدی به سیامک نعمتی اجازه حضور در تمرینات را خواهد داد یا نه

فوتبال یحیی به این بازیکن روی خوش نشان می دهد؟

انتقال سیامک نعمتی به فولاد، گل گهر و تراکتور منتفی شد تا او در پرسپولیس ماندگار شود.

سیامک نعمتی تمایلی برای جدایی از پرسپولیس نداشت. او طی چند سال اخیر یکی از ارکان موفقیت پرسپولیس بوده و طبیعی است به این راحتی زیر بار شرایط موجود نرود. تردیدی نیست اگر نعمتی قصد جدایی داشت و طبق نظر برخی می خواست بیشتر بازی کند، تمام شرایط باشگاه پرسپولیس را می پذیرفت. او هم تمام مطالبات گذشته و فعلی و آینده خود را می بخشید و هم مبلغ رضایت نامه ۴ میلیاردی باشگاه که به ۲ میلیارد تومان هم تقلیل یدا کرده بود را پرداخت می کرد تا به شکل قطعی و حتی قرضی از جمع سرخ ها جدا شود.

اما دل نعمتی بعه جدایی نبود تا مذاکرات لحظه آخری اش با باشگاه تراکتور که در آخرین ساعات شب گذشته هم برقرار شد بی نتیجه باقی بماند. نعمتی آن قدر در فوتبال بوده که بداند شرایط در فوتبال همیشه یکسان نیست و او می تواند با تمرین بیشتر باز هم به ترکیب اصلی برگردد.

اما بزرگترین علامت سوال در این مقطع به تصمیم یحیی گل محمدی مربوط می شود. به هرحال طبق قوانین با توجه به پایان نقل و انتقالات نیم فصل، سیامک نعمتی در پرسپولیس ماندگار شده و با باشگاه پرسپولیس فسخ قرارداد نکرده اما یحیی گل محمدی به او اجازه حضور در تمرین را خواهد داد؟

گل محمدی چند روز قبل به مدیران باشگاه اعلام کرده بود پاکدل و نعمتی دیگر در تیم او جایی ندارند. به همین دلیل در شرایطی که بازیکنان مازاد استقلال همچون سجاد شهباززاده و آمانوف در تمرینات این تیم حاضر شدند اما گل محمدی حتی اجازه تمرین به پاکدل و نعمتی نداد.

از این رو حالا یحیی گل محمدی باید تصمیم بگیرد و باید دید او به سیامک نعمتی اجازه حضور در تمرینات گروهی را خواهد داد یا نعمتی باید انفرادی تمرین کند. شاید هم قرار است نعمتی در تمرین حاضر شود اما تا پایان فصل پشت دروازه ها روپایی بزند؟

طی چند روز آینده پاسخ این سوال روشن خواهد شد

 

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها