|
کدخبر: 284598

مصدومیت‌ کار دست مهاجم پرسپولیس داد!

مهاجم مصدوم قرمزها به بازی مقابل ذوب آهن می‌رسد ولی شانس کمی برای فیکس شدن دارد.

فوتبال مصدومیت‌ کار دست مهاجم پرسپولیس داد!

شیخ دیاباته در تابستان برای تقویت خط حمله به پرسپولیس اضافه شد ولی این بازیکن در اکثر بازی‌ها مصدوم بود. شیخ که چنین شرایطی را هم در استقلال و حتی الغرافه داشت و خیلی زود دچار مصدومیت می‌شد، بلافاصله بعد از عقد قراردادش با پرسپولیس مصدوم شد و بدون اینکه برای پرسپولیس بازی کند، آسیب دید. بعد از چند هفته غیبت شیخ به ترکیب پرسپولیس برگشت و حتی موفق شد در بازی مقابل مس کرمان گل ۳ امتیازی هم بزند.

با این حال تعطیلی لیگ اجازه نداد دیاباته بازی‌های بیشتری برای پرسپولیس انجام دهد. شیخ قبل از شروع مجدد لیگ و بازی مقابل تیم سابقش، در دیدار دوستانه مقابل سپاهان دوباره مصدوم شد و ۵ دیدار پرسپولیس را در لیگ و جام حذفی از دست داد. حالا گفته می‌شود دیاباته از امروز در تمرینات گروهی تیمش شرکت خواهد کرد و مصدومیتش رفع شده است. پرسپولیس در بازی‌هایی که دیاباته و لوکادیا را نداشت، بدون مهاجم نوک تخصصی بازی می‌کرد و یحیی ترجیح داد تیمش را بدون مهاجم ارنج کند.

در واقع وحید امیری و محمد عمری که مهاجم تخصصی نیستند، در پست مهاجم به میدان رفتند و عملکرد خوبی هم داشتند. با وجود غیبت دیاباته و جدایی لوکادیا و همچنین آماده نبودن آل‌کثیر، پرسپولیس بدون مهاجم هم خوب کار کرد و عنوان قهرمانی نیم فصل را هم بدست آورد. درخشش ستاره جوان این پرسپولیس یعنی محمد عمری، گلزنی مدافعان میانی و همچنین حضور نفراتی مثل ترابی و امیری باعث شد تا پرسپولیس خیلی احساس ضعف در خط حمله نکند و با همین داشته‌ها هم نتایج خوبی بگیرد.

با توجه به اینکه بازیکنان پرسپولیس در چند بازی اخیر در سیستم جدید یحیی گل محمدی جا افتادند و عملکرد خوبی داشتند، کار برای فیکس شدن شیخ دیاباته سخت خواهد شد و این بازیکن کار راحتی برای حضور در ترکیب ۱۱ نفره پرسپولیس نخواهد داشت.

ضمن اینکه در نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس قصد جذب یک مهاجم خارجی را دارد و اگر این بازیکن هم به سرخ پوشان اضافه شود، کار سایر نفرات خط حمله به خصوص دیاباته برای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس کمتر خواهد شد. گل محمدی همچنین نشان داد که اعتقادی به عبدی و پاکدل ندارد که البته مشکل مربوط عملکرد ضعیف خود این دو بازیکن است. بنابراین عبدی و پاکدل یا باید از پرسپولیس جدا شوند و یا اینکه طاقت نیمکت نشینی را تا پایان فصل داشته باشند.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها