|
کدخبر: 283930

ترکیب استقلال مقابل تراکتور اعلام شد

ترکیب استقلال برای دیدار با تراکتور اعلام شد و ارسلان مطهری با خروج از جمع نفرات اصلی، جای خود را به محبی داد.

فوتبال ترکیب استقلال مقابل تراکتور اعلام شد

در آخرین دیدار هفته پایانی نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال در استادیوم سردار شهید قاسم سلیمانی تبریز به مصاف تراکتور می رود. با توجه به پیروزی روز گذشته پرسپولیس برابر نساجی، شاگردان ساپینتو جهت جلوگیری از افزایش فاصله با صدر جدول، چاره ای جز پیروزی برابر میزبان خود ندارند.

ریکاردو ساپینتو که در ۲ دیدار گذشته رضایتی از عملکرد خط حمله تیمش نداشت، برای دیدار حساس امروز تصمیم گرفت تا تغییراتی را در بخش هجومی تیمش ایجاد کند و ارسلان مطهری با خروج از ترکیب اصلی، جای خود را به محمد محبی داد.

یک نیم فصل کامل با سیدحسین

سیدحسین حسینی که تنها گزینه مورد اعتماد ساپینتو در قفس توری آبی ها بود، امروز نیز در ترکیب اصلی تیم به میدان می رود. او امیدوار است که مانند فصل گذشته، باز هم در تبریز موفق به ثبت کلین شیت شود.

استفاده دوباره از زوج سیلوا و یزدانی

با مصدومیت غلامی و مرادمند، آبی ها چاره ای جز استفاده همزمان از سیلوا و یزدانی ندارند. دو مدافع بلند قامت استقلال امروز نیز از ابتدا برای تیمشان به میدان می روند.

بازگشت صالح به سمت راست

صالح حردانی با پشت سر گذاشتن دوران محرومیت، امروز در سمت راست خط دفاعی به میدان می رود و ساپینتو یک بار دیگر به بازیکن جوان تیمش اعتماد کرده است. سلمانی نیز همچون گذشته، مدافع چپ آبی ها در این بازی است.

زبیر دوباره فیکس شد

روزبه چشمی که این روزها به مهره ای مهم در خط میانی تیمش تبدیل شده است، امروز نیز در کنار مهدی مهدی پور جنگ سختی در مرکز میدان با هافبک های تراکتور خواهد داشت. زبیر نیک نفس نیز دیگر بازیکن استقلال در خط مانی است.

یامگا در نقش وینگر

کوین یامگا که آخرین گل استقلال را در آبادان به ثمر رسانده، نسبت به بازی با مس رفسنجان، یک خط جلوتر آمده و در پست وینگر راست بازی خواهد کرد. مهدی قایدی نیز که در پی شکستن طلسم ناکامی هایش است، در سمت دیگر خط حمله انجام وظیفه می کند.

محبی مهاجم شد

ساپینتو برای این بازی، تصمیم به تغییرات در نوک خط حمله تیمش گرفت و محمد محبی به عنوان مهاجم برای استقلال بازی کند تا ارسلان مطهری پس از چند دیدار، نیمکت نشین شود.

ترکیب استقلال برابر تراکتور:

سیدحسین حسینی – سیاوش یزدانی – رافائل سیلوا – صالح حردانی – جعفر سلمانی – روزبه چشمی – مهدی مهدی پور – زبیر نیک نفس – کوین یامگا – مهدی قایدی – محمد محبی

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها