|
کدخبر: 283170

کاپیتان مخفی پرسپولیس ۱۴۰۱ کیست؟

علیرضا بیرانوند دروزاه بان پرسپولیسی ها، نقشی موثر و حیاتی در تیمش دارد.

فوتبال کاپیتان مخفی پرسپولیس ۱۴۰۱ کیست؟

بعد از خداحافظی سیدجلال حسینی از فوتبال، امید عالیشاه کاپیتان اول پرسپولیس و کمال کامیابی نیا هم به عنوان کاپیتان دوم این تیم در این فصل انتخاب شدند. در نبود این دو بازیکن باتجربه هم وحید امیری و علیرضا بیرانوند کاپیتان های بعدی پرسپولیس خواهند بود. هرچند از نظر سابقه عالیشاه، کامیابی نیا و امیری سابقه بیشتری نسبت به بیرانوند در پرسپولیس دارند و ۳ کاپیتان اول این تیم به حساب می آیند، ولی قدرت رهبری بیرانوند را چه درون زمین و چه خارج زمین ندارند.

علیرضا بیرانوند را به جرات می توان کاپیتان مخفی این فصل پرسپولیس نامید. بیرانوند که گلر اول پرسپولیس و تیم ملی محسوب می شود، در بازی های پرسپولیس بارها به همبازیانش تذکر می دهد. قبل از بازی حلقه اتحاد تشکیل می دهد و به سایر بازیکنان روحیه می دهد. در طول بازی بارها به همه بازیکنان تذکر می دهد تا وظایف تاکتیکی خود را به بهترین نحو انجام دهند.

علیرضا در رختکن پرسپولیس هم مثل یک کاپیتان عمل می کند و یحیی گل محمدی هم این اجازه را به علیرضا می دهد تا او برای سایر بازیکنان صحبت کند. کاپیتان مخفی پرسپولیسی ها این فصل به لحاظ فنی هم ستاره تیمش بوده و با ثبت ۹ کلین شیت بهترین گلر لیگ برتر محسوب می شود.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر