|
کدخبر: 280775

یک آمار فاجعه دیگر از قطری‌ها / آبروی آسیا رفت!

تیم ملی فوتبال قطر اولین میزبان مسابقات فوتبال جام جهانی شد که بدون دریافت حتی یک امتیاز از دور مسابقات فوتبال جام جهانی حذف شد.

فوتبال یک آمار فاجعه دیگر از قطری‌ها / آبروی آسیا رفت!

همسایه جنوبی ایران در این مسابقات برابر هر سه تیم اکوادر، هلند و سنگال بازنده شد تا ضعیف ترین میزبان تمام ادوار جام جهانی فوتبال لقب گیرد.

اروگوئه در سال ۱۹۳۰، ایتالیا در سالهای ۱۹۳۴ و ۱۹۹۰، فرانسه در سالهای ۱۹۳۸ و ۱۹۹۸، برزیل در سالهای ۱۹۵۰ و ۲۰۱۴، سوئیس در سال ۱۹۵۴، سوئد در سال ۱۹۵۸، شیلی در سال ۱۹۶۲، انگلستان در سال ۱۹۶۶، مکزیک در سالهای ۱۹۷۰ و ۱۹۸۶، آلمان در سالهای ۱۹۷۴ و ۲۰۰۶، آرژانتین در سال ۱۹۷۸، اسپانیا در سال ۱۹۸۲، آمریکا در سال ۱۹۹۴، ژاپن و کره در سال ۲۰۰۲، آفریقای جنوبی در سال ۲۰۱۰، روسیه در سال ۲۰۱۸ و قطر در سال ۲۰۲۲ تیم هایی بودند که میزبانی مسابقات را بر عهده داشتند.

در بین میزبان های جام جهانی ، اروگوئه ۱۹۳۰، ایتالیا ۱۹۳۴، انگلستان ۱۹۶۶، آلمان ۱۹۷۴، آرژانتین ۱۹۷۸، فرانسه ۱۹۹۸، تیم هایی بودند که به عنوان قهرمانی رسیدند، در بین میزبان های جام جهانی، برزیل ۱۹۵۰ و سوئد ۱۹۵۸ هم به رتبه دوم مسابقات فوتبال جام جهانی رسیدند.

تیم ملی فوتبال قطر در حالی ضعیف ترین میزبان تاریخ جام جهانی لقب گرفت، که از لحاظ تشکیلاتی و امکانات سخت افزاری یکی از موفق ترین میزبان های تاریخ جام جهانی فوتبال بوده است.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها