|
کدخبر: 277762

احتمال خط خوردن ۲ پرسپولیسی تیم ملی

رسانه‌های داخلی کشورمان با مصاحبه سرمربی تیم ملی، از احتمال خط خوردن دو مدافع تیم ملی خبر داده‌اند.

فوتبال احتمال خط خوردن ۲ پرسپولیسی تیم ملی

مصاحبه کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی کشورمان با خبرنگاران در مرود دلخوری از باشگاه الاهلی قطر و اجازه ندادن به دو ملی پوش ایران یعنی شجاع خلیل زاده و محمد حسین کنعانی زادگان بازتاب زیادی در رسانه های کشورمان داشت و همه از خط خوردن این دو مدافع از لیست تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خبر می‌دهند.  

کارلوس کی‌روش در مصاحبه خود مدعی شد با توجه به مخالفت باشگاه قطری برای حضور دو ملی پوش ایرانی، احتمال حذف آنها از لیست به واسطه دوری چند هفته‌ای از تمرینات دور از ذهن نخواهد بود. به عنوان مثال با دو بازیکن مهم خودمان مشکل داریم. متاسفانه باشگاه الاهلی از قطر این اجازه را به ما نداد که دو بازیکن مهم ما تمرینات را با ما (تیم ملی) ادامه دهند. دو بازیکن مهم ما (کنعانی زادگان و شجاع خلیل‌زاده). ولی پنج هفته بدون بازی فوتبال برای این بازیکنان سخت خواهد بود که آنها در لیست باشند. این موضوع سختی خواهد بود و باید درباره آن فکر کنم! در حال حاضر همه بازیکنان باید تمرین کنند و در اختیار باشند و این موضوع سخت است. ما واقعا درک نمی‌کنیم و مثل اینکه مشکلی پیش آمده است.

اما جالب است بدانید خلیل زاده و کنعانی زادگان دو مدافع اصلی تیم ملی کشورمان در این دوره جام جهانی هستند و اکثر بازی های تیم ملی نیز بصورت فیکس به میدان رفته‌اند. در واقع این دو مدافع که چند سال در پرسپولیس با یکدیگر کنار هم بازی کردند و در حال حاضر نیز در لیگ ستارگان قطر خط دفاعی تیم الاهلی را تشکیل می‌دهند، بعید است کی روش نام این دو بازیکن را از فهرست اصلی تیم ملی خط بزند و آنها در قطر تیم ملی را همراهی نکنند.

اینکه باشگاهی بازیکن را در ایام به جز فیفا دی در اختیار تیم ملی ندهد، کار غیر قانونی انجام نداده است و این موضوع اصلا ربطی به بازیکن ملی پوش ندارد و نخواهد داشت. هیچ مربی دوست ندارد بهترین مدافعان تیمش را یک دفعه و فقط به خاطر لجبازی با باشگاهی از تیم ملی حذف کند و مطمئن باشید هم شجاع خلیل زاده و هم کنعانی زادگان هر دو فیکس تیم ملی کشورمان در پازل ترکیبی کارلوس کی روش هستند.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر