|
کدخبر: 275646

تغییر مهم پرسپولیس با تصمیم یحیی

کادر پزشکی پرسپولیس مجوز حضور بازیکن تیم ملی ایران در دیدارهای پیش روی پرسپولیس را صادر کرد.

فوتبال تغییر مهم پرسپولیس با تصمیم یحیی

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر را آغاز کرد که وحید امیری را به دلیل جراحی از ناحیه کمر در اختیار نداشت. او که قصد خداحافظی زود هنگام از مستطیل سبز را داشت با پیگیری‌های کادر پزشکی تیم ملی ایران توانست دوران نقاهت خود را کوتاه‌تر از زمان در نظر گرفته شده کند تا با بازگشت کارلوس کی روش بتواند رنگ اردوی تیم ملی ایران و ح1ضور در بازی تدارکاتی با اروگوئه را بچشد.

امیری پس از اردوی تیم ملی ایران در اتریش نیز تمرینات انفرادی خود را با پرسپولیس دنبال کرد تا شرایط حضور در مسابقات داخلی را نیز پیدا کند. او که در جریان شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل تراکتور توانست در ۳۰ دقیقه پایانی بازی کند آمادگی کامل برای حضور در ترکیب اصلی را پیدا کرده است.

کادر پزشکی پرسپولیس مجوز استفاده کامل از این بازیکن را به کادر فنی داده است تا یحیی گل محمدی در صورت نیاز از او در ترکیب سرخپوشان مقابل سپاهان اصفهان استفاده کند. جذب بازیکنانی نظیر سعید صادقی و سروش رفیعی باعث شده تا وحید امیری تنها برای حضور در دفاع راست پرسپولیس فرصت بازی کردن داشته باشد.

باید دید امیری در ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل سپاهان اصفهان قرار می‌گیرد یا همچنان علی نعمتی که عملکرد قابل قبولی در دفاع راست داشته است بازی خواهد کرد. دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان ساعت ۲۰ شامگاه جمعه هفته جاری در ورزشگاه نقش جهان اصفهان در هفته هشتم لیگ برتر برگزار می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر