|
کدخبر: 275222

ستاره پرسپولیسی به بازی در جام جهانی امیدوار شد

برخلاف دیدار با اروگوئه، صادق محرمی در بازی دوستانه با سنگال نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد.

فوتبال ستاره پرسپولیسی به بازی در جام جهانی امیدوار شد

با توجه به عدم صدور ویزای اتریش برای رامین رضاییان، کارلوس کی‌روش در بازی با بازی اروگوئه ترجیح داد از صادق محرمی در ترکیب اصلی استفاده کند تا رامین رضاییان و صالح حردانی بازی را از روی نیمکت تماشا کنند.

شاید خیلی از هواداران استقلال دوست داشتند حردانی هم مثل ابوالفضل جلالی حداقل دقایقی به میدان برود اما درخشش فوق‌العاده محرمی در این بازی باعث شد او ۹۰ دقیقه در ترکیب تیم ملی حضور داشته باشد و نوبت به دو مدافع راست دیگر نرسد. همچنین بسیاری از پرسپولیسی‌ها با دیدن نمایش صادق محرمی برابر یاران لوئیز سوارس، با خود گفتند که دانیال اسماعیلی‌فر باید قید جام جهانی را بزند!

پس از اخراج دراگان اسکوچیچ و روی کارآمدن کارلوس کی‌ روش، همه تصور می کردند کار صادق محرمی برای به دست آوردن دل مرد پرتغالی سخت خواهد بود. با این وجود صادق محرمی برابر اروگوئه یکی از بهترین بازی‌های ملی خود را به نمایش گذاشت و با مهار داروین نونیس دل کارلوس کی‌روش را ربود. این درحالی بود که پیش تر و در دوران دراگان اسکوچیچ یکی از انتقادات وارده به سرمربی کروات نحوه دعوت و استفاده از صادق محرمی بود.

این مدافع راست مستعد پس از درخشش زائدالوصف در پرسپولیس به دینامو زاگرب کرواسی پیوست اما دیگر نشانی از آن مدافع راست انرژیک، دریبل زن و رونده نداشت. نیمکت‌نشینی‌های عذاب‌آور محرمی در دینامو از همان اواخر فصل نخست شروع و میزان آن در فصل دوم بیشتر و بیشتر و در فصل سوم به یک اصل حاکم تبدیل شد و از آن طوفان اولیه چیزی به جز یک نسیم گذرا و ملایم باقی نماند. در چنین پس‌زمینه‌ای بود که دراگان، هموطن برانکو شروع به استفاده تام و تمام از صادق در بازی‌های تیم ملی و در پست مدافع راست کرد تا صدای منتقدان هم درآید!

حالا دوباره به نظر می‌رسد صادق محرمی به تنظیمات کارخانه بازگشته باشد! او پس از درخشش اولیه برابر اروگوئه در اولین دیدار تدارکاتی تیم ملی در اتریش، مقابل سنگال ضعیف ظاهر شد تا کورسوی امید برای رامین رضاییان زنده شود.

مدافع راست مورد علاقه کارلوس کی‌روش که در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه فیکس بازی کرد حالا می‌تواند به بازی در دومین جام جهانی عمرش بیش از همیشه امیدوار باشد.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر